“Nydelig mat og kult konsept”
Anmeldelse av Vapiano

Vapiano
Vurdert som nr. 3 993 av 7 827 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Uteservering, Gatekjøkken
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Ditta er eit kult konsept som eg anbefale alle å teste ut. Men det kan være litt forvirrende første gang man skal bestille og betale mat her. Nydelig og deilig italiensk mat som blir laga foran augane på deg, med fersk pasta. Og du kan velge alt sjølv til minste detalje. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 886elmad

Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Helt grei restaurant med preg av Italia pizza og pasta. Man står å ser på når di lager retten din og raskt. Og service og greie lokaler.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Helene S
Anmeldt 9. mai 2018

Vi var innforstått med at dette er del av en kjede med det industrielle preget det kan medføre. Selve maten var både smaks- og kvalitetsmessig god, selv om det ikke er så mange overraskelser. Selv var vi to voksne og et barn på besøk, og bestillingssystemet ble da gjerne litt vel omfattende og knotete. Jeg tenker da på dette med at man må stå i kø på forskjellige stasjoner for å bestille mat. Dette er nok greit dersom man er ute til lunsj eller med venner, men er litt verre med barn og flere bestillinger.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Geir K
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

God mat og relativt kort ventetid. Vi stoppet her noe spontant på vei mot Brandenburger Tor. Vi satt ute i en hyggelig bakgård.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, torgeirh325
Anmeldt 10. august 2014 via mobile enheter

Valgte dette stedet fordi det hadde fått så god ranking på trip advisor...... Dumt av oss. Vi sto i kø i tre kvarter,uten å bli betjent. Mulig maten er god, men for å finne det ut må du ha bedre tålmodighet enn hva vi hadde. Bråkete. Dårlig køavvikling og sliten, stresset og sur betjening. Finn et annet sted enn dette........

1  Takk, Leneturist

Reisende som så på Vapiano, så også på

Har du vært i Vapiano? Del dine erfaringer!