“Overraskende god mat”

God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Etter å ha funnet veien gjennom en bakgård til Cookies Cream ble matopplevelsen flott med gode smaker og velvalgte vin anbefalinger.
Lokalene har et lett industrielt preg med fine detaljer. Bakgrunmsmusikken var passe høy med et utvalg som var behagelig for samtale rundt bordet utrn at du merket den.

Takk, Roger B

Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Hadde problem med å finne inngangen, som var i en fabrikkbakgård. Men fra vi kom inn var det en smaksopplevelse, 4 retters, og våre krav var både vegan, glutenfritt og vegetar. De innfridde. Ikke bare smak, men også "dandering". Minimalistiske lokaler, gjennomført stilig.
Forøvrig, fotoforbud inne

Takk, Bjarte L
Anmeldt 24. januar 2015

Hele konseptet er verd et besøk, restauranten ligger gjemt i en mørk lagerbakgård, kun markert med en stor blinkende lysekrone og en bitteliten ringeklokke, og straks du er inne er det strengt forbudt å fotografere. Det du derimot får, om du må vente litt på bordet, er en tur i baren ved siden av som serverer de deiligste drinkene jeg har smakt i hele mitt liv. Vi kom stappmette til restauranten, (grunnet litt dårlig planlegging), men de fantasifulle vegetariske rettene fikk mirakuløst opp apetitten uten problemer. En stor opplevelse!

• Atmosfære
Takk, MarenEOT
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 26. desember 2014

Siden vi hadde spist på Cookies for to år siden hadde vi rimelig høye forventninger. Dessverre ble ikke forventningene realisert. Maten var ikke god. Denne gangen ble jeg satt på en krakk i stedet for en stol, og det var ustabilt og ubehagelig. Vi kommer ikke til å vende tilbake.

1  Takk, Marilyn255100
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com.au. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. oktober 2014

Vi tilbrakte 5 dager i Berlin i sommer og vårt første måltid i denne byen viste seg å være litt av en opplevelse. Vår reisehåndbok nevnte Cookies Cream, en førsteklasses vegetarisk restaurant, og gav beskjed om at den var nesten umulig å finne. Så vi dro ut i deilige Berlin på kvelden (det var begynnelsen av juli) og mot The Westin Grand på Friedrichstrasse, fast bestemt på å finne restauranten skjult bak dette hotellet. Vi gikk rundt til baksiden av bygget, så store søppelbøtter og ett grått hardt serviceområdet. Det kunne ikke være en fancy restaurant her? Men min mann var fast bestemt på et oppdrag. Han gikk forbi søppelkassene, til en korridor og så to rufsete lukkede dører. Da vi la merke til et lite skilt med navnet Kjeks krem. Vi la også merke til en polstret av knapper med en personsøker. Vi presset på svarknappen døren åpnes. Vi kom inn svakt opplyst tomt rom. Noen røde vegglamper kastet skumle skygger. Der var noen røde fløyelsgardiner som dekket inngangene. Hva var dette stedet? Vi fant en trapp, gikk opp, og bingo! Der var en elegant og livlig restaurant til høyre, og til venstre, en stilig bar med dempet belysning. Etter en kort ventetid ved baren, hvor vi fått smake utmerket tørr Riesling, fikk vi plass til tross for ikke å ha reservert plass.
For et fantastisk måltid det viste seg å være!

Restauranten har en liten meny, som endres hver uke. Det er satt fokus på sesongens, lokale råvarer. Hver tallerken var uvanlig og kreative og utsøkte. Mannen min hadde chicory, tilberedt og marinerte, servert med kamille, kremete mandlene, og en cracker. Jeg hadde vaktel-egg i brioche med potetskum og trøffeljuice. Til hovedrettt, hadde Daryl persillerot med quinoa, og jeg hadde parmesan-dumplings med artisjokker. Til dessert hadde vi jordbær og bringebær med butterdeig-bakverk og hvit sjokolade-is. Vi nøt hver eneste munnfull. Trés magnifique! Verdt en flyvning til Berlin for. Denne restauranten hadde alt - atmosfære, eleganse, formell service, og fremfor alt, maten var par excellence! regningen ble litt dyr, men verdt det.

Takk, Erm321
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original

Reisende som så på Cookies Cream, så også på

Har du vært i Cookies Cream? Del dine erfaringer!