“Nydelig mat og service”

Vurdert som nr. 83 av 7 849 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Mitte (bydel)
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min mann spiste middag her da vi ferierte i Berlin. Nydelig mat og super og profesjonell service. Anbefales.

2  Takk, Catarina S

Anmeldt 7. juli 2019

Nydelig indisk mat. Hyggelig atmosfære og servitør Fantastisk mangolassi Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Gro Ø
Anmeldt 5. juli 2019

Vi fant anbefalingen om denne restauranten i ei Lonely Planet-bok, og det så lovende ut. To store og to litt mindre gledet seg. Men dette ble ikke bra i det hele tatt. Maten var for så vidt helt ok, men ikke mer. Men vi opplevde tabbe på tabbe hele kvelden.
1. Det tok 1 time og 20 minutter fra vi bestilte til vi fikk de varme tallerkenene.
2. Det tok ytterligere 15 minutter før maten kom. Tallerkenene hadde da rukket å bli helt kalde.
3. For å bøte på elendigheten, fikk vi tilbud om en bolle med ekstra ris. Det varte og det rakk før denne risen kom på bordet, så vi valgte å spise de siste kyllingbitene før de også ble kalde. Altså for treig service også på det som skulle være en form for kompensasjon.

Alt dette på en kveld det var halvfullt.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, pert19xxx
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 9 og vi var alle veldig fornøyde med maten. Anbefaler blue cheese nan til maten.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, stinenol
MaxOlschewski, Online & Marketing Manager på India Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2019

Hello Stinenol,
thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon.
Best wishes,
India Club Restaurant

Anmeldt 13. mai 2019

Vi spiste på India Club under en jobbreise/teambuilding til Berlin, og fikk utrolig god mat og ypperlig service.

Vi var 18 stykker og ble veldig godt tatt vare på. Blant oss var det både veganere og allergikere som ble veldig godt ivaretatt. Restauranten er opptatt av kortreist og lokale råvarer og drikkevarer, det gir et ekstra pluss i boka mi.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, tkalve
MaxOlschewski, Online und Marketing Manager på India Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2019

Hello tkalve,
thank you for your feedback. We are glad to read that you enjoyed your team dinner with us. We hope to welcome you back soon.
Best wishes,
India Club Restaurant.

Reisende som så på India Club, så også på

Berlin, Tyskland

Har du vært i India Club? Del dine erfaringer!