“Skjult perle i Berlin”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Schöneberg
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Her finner du en krysning mellom et godt håndtverk og god kultur. Sissi tilbyr lokal mat og god atmosfære. Personlig ble vi vist inn til en øvre etasje av hovmester. Vi fikk en følelse av å komme opp i en leilighet av eksklusivitet. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 346julianh

Anmeldt 28. mars 2017 via mobile enheter

Sissi har grei østerisk mat som i prisklassen nok ligger litt over gjennomsnitt. Jeg spiste gulash med knödel og maten var ok

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Ivar U
Anmeldt 27. februar 2017

Fikk servert en meget god wienersnitzel med tilbehør. God service, og et trivelig, lite lokale. Spiste østerisk kake til dessert. Denne var også meget god. God kaffe.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, andr_wd
Anmeldt 13. desember 2016

En ikke så altfor stor, litt bortgjemt restaurant i Schoeneberg. Vi lurte litt på hvor vi var kommet og hva dette var for noe da vi måtte gjennom kjøkkenet i andre etasje for å komme til bordet vårt:-) Men maten kom på bordet og den smakte aldeles fortreffelig! Fin atmosfære og hyggelige ansatte. Grei pris på måltidet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, sveningea
Anmeldt 26. mai 2016 via mobile enheter

Vi søkte rundt på tripadvisor for gode restauranter nær hotellet. Fant ut at vi skulle forsøke Sissi's og det var ingen dum ide. Det er en svært liten restaurant med få bord, vi måtte derfor sitte i vinduet på barkrakker, men det gjorde forsåvidt ingenting. Vi bestilte henholdsvis wienerschnitzel og dumplings (med kjøtt ved siden av) og begge deler falt virkelig i smak. Vi spiste også dessert, en slags eplekake og Sissi's egne kake. Sistnevnte ser jeg har fått svært mye skryt her inne, men den falt ikke helt i smak hos meg dessverre (en type sjokoladekake). Vinen vi ble servert (husets) var også svært god, og servicen upåklagelig. Anbefaler virkelig dette stedet

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Ine B

Reisende som så på Sissi, så også på

Har du vært i Sissi? Del dine erfaringer!