“Frábær matur og topp þjónusta”
Anmeldelse av Burger Turm

Burger Turm
Vurdert som nr. 14 av 7 759 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Mitte (bydel)
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fengum frábæra og góða þjónustu. Maturinn var mjööööög góður.
Vinalegir þjónar/eigendur sem gerðu upplifunina enn betri. Mæli með sætkartöflu frönskunum.

Takk, 473hildurs

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Fant denne restauranten via TripAdvisor og er så glad for at vi tok turen for å spise her. Ekstremt gode hamburgere og veldig hyggelig betjening. Så har du lyst på en god hamburger så er dette stedet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 866madeleiner
Anmeldt 21. april 2019

Et fint og tiltalende spisested, med helt vanlig burger med tilbehør. Servitørene som var på jobb når vi spiste der snakket ikke engelsk. Maten var god, men hadde forventet noe bedre etter alle de gode omtalene her på Tripadvisor. Billige priser.

Takk, benzodiazz
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Denne restauranten ligger for øyeblikket som nr 1 på Tripadv. Det er den ikke verdt. Med dagens tilgang på burgere, må man på et mye høyere nivå. Burgerne var helt ok. Men ikke mer enn det. Prisene var greie, og servicen var god. Lokalene var helt tomme til lunsj. Hadde ikke dratt helt dit om jeg visste at det var såpass middelmådig mat. Men kunne godt tatt en rask burger der om jeg bodde nærme. De har god øl.

Takk, 891jensb
Anmeldt 2. april 2019 via mobile enheter

Beste burgeren jeg har smakt! Økoligisk og saftig! Anbefales på det sterkeste til alle som er i Berlin! Flott og ren resturant med herlig personale og rask levering.

Takk, Ane Berset B

Reisende som så på Burger Turm, så også på

Har du vært i Burger Turm? Del dine erfaringer!