“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Hasty Pastry

Hasty Pastry
Få mat levert
Vurdert som nr. 19 av 7 802 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Schöneberg
Omgivelser: Schöneberg
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Rask service, veldig god mat. Eieren var der og forklarte, viste og lagde mat til oss. Hyggelig lite sted. Håper de får til å utvide til flere butikker. Heier på de.

Takk, 357cathrinel

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Vi var 14 stk, og det ordnet de plass til. Vi hadde reservert så mor hadde tilbragt mye tid på kjøkkenet til forberedelser. Service var i særklasse og maten god. Alle var superfornøyde.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, reisegladtroms
Anmeldt 12. juli 2019

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Spennende å prøve pidaza. Anbefaler sterk salami. Snakker engelsk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ivanvao
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Etter å ha gått en evighet var det deilig å sette seg ned på den lille koselige plassen ute. En kelner kommer ut og går igjennom hele menyen så vi skjønner hva vi bør velge. Maten var super god og er perfekt som lunch

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 572inat
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende og vennlig betjening. Den nykvernet kaffen var veldig god. Valgte Italian flatbread av spelt med avocado som smakte utrolig godt! Her blir det flere besøk i løpet av weekenden vi er her.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, R1120MQsandras

Reisende som så på Hasty Pastry, så også på

Har du vært i Hasty Pastry? Del dine erfaringer!