“Meget bra”
Anmeldelse av Sagrantino

Sagrantino
Vurdert som nr. 236 av 7 913 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Jeg ble veldig positivt overrasket over sagrantino. Ingen tvil om at det er fagfolk på kjøkkenet. Personlig syns jeg ofte italiensk mat kan bli kjedelig, men her må jeg nok bøye meg i støvet. Maten smakte fantastisk, og servicen var upåklagelig. Ble anbefalt fantastisk vin som passet perfekt til maten. Er du glad i italiensk er dette rette plassen. Prisene er også veldig fornuftig å kvaliteten på råvarene er meget høy. Derfor får sagranito topp score av meg

Takk, galagutt

Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Reserver bord, populært sted. God mat og hyggelig service. Vi delte forrett med forskjellige skinker, anbefales. Det var veldig godt. Lasagnen var meget god. Spagetti vongole manglet smak. Stedet har ikke pizza. Drar gjerne hit igjen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, maritg30
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

4 x lasagne og 1 ravioli, pluss pannacotta til dessert. Sjeldent god lasagne, litt mer på det jevne ravioli og meget god pannacotta. God rødvin som virket litt dyr etter lokal standard. Meget trivelig kelner. Anbefales, vi kommer i alle fall gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 182rogerm
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Ekte italiensk mat, vi prøvde vitello tonnato, entrecôte og en pastarett, alt var perfekt tilberedt. Middels dyr mat, og relativt stive priser på vin etter tyske forhold, men vel verdt pengene.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 195veraf
Anmeldt 22. januar 2016 via mobile enheter

Vår første middag i Berlin spise min kone og jeg på Sagrantino som ligger like ved hotellet vårt.

Min kone Laila bestille lasagne mens jeg valgte ravioli. Raviolien var nydelig med god tyggemotstand. Den ble servert med en slags salvie saus som smakte utmerket.

Servicen var god, men litt avmålt.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, TFitje

Reisende som så på Sagrantino, så også på

Har du vært i Sagrantino? Del dine erfaringer!