“Flott tapasbar ”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hver gang jeg er i Berlin legger jeg alltid turen innom for en bedre lunsj på Yosoy! Kjempegod tapas, gode viner og hyggelig betjening.

1  Takk, 590bj_rna

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Herlig stemning! Intimt og koselig sted, fullt av folk, god tapas, god service. Følte at vi brått var midt i Madrid!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hannehg
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Maten kom veldig fort og smakte helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste! Beste tapasen jeg har spist!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mariona491
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Vi var tre som delte en vegetarisk miks og en kjøtt-miks, i tillegg til at bestilte albondigas, dadler i bacon og gambas. Alt smakte strålende. Kanskje litt mye oliven og peppers for vår smak, men rikelig med mat. Med 5 stk San Miguel som drikke kom det hele på 53 euro, så value for money får du her. Servitør var meget effektiv og oppmerksom, alt ble servert med et smil.
Jeg kommer tilbake, og dette anbefales ☺

Dato for besøk: mai 2017
Takk, HegeLS
Anmeldt 29. juni 2017

Koseligt lokale, god tapas og god sangria
Intim og koselig spansk restaurant.
Maten smakte godt og var bra pris på den.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, snaala

Reisende som så på YOSOY Tapas Bar, så også på

Har du vært i YOSOY Tapas Bar? Del dine erfaringer!