Travelocity
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 123
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Kuleste hotellet vi har bod på. Kule rom, kult interiør og avslappende atmosfære. Ligger sentralt med tanke på kollektivtransport og avstand til ting. Gangavstand til East Side Gallery. Barna digger det også

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 699steine
Michelberger, Inhaber på Michelberger Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Thank you! We hope to see you and your family soon again.

Have a lovely day,

your Michelbergers

Anmeldt 27. mai 2016 via mobile enheter

Dette er et skikkelig hipt og kult hotell! Sov her i tre netter med min kone og vi likte oss veldig. Super koselig stemning nede i baren på kvelden, med kul musikk og masse liv. Restauranten på hotellet tilbyr økologisk og digg mat Vi kommer helt klart tilbake, for dette var unikt

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Janneiselin
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Liker dette hotellet godt, andre besøket på to år. Høflig og serviceinnstilte ansatte. Gode og lange nok senger til en staka på 2+ meter. En av de bedre hotellfrokostene jeg har hatt. Grei hotell bar, men tidvis ganske grusom musikk.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, thomasmS9098TM
Anmeldt 17. juni 2015

Bodde her to netter i Mars 2015.
Bodde på enkeltmannsrom med et lite bad og enkeltseng. Innredningen på hotellet er gjennomført helt fra resepsjonen til rommene.
Var i Berlin på kurs som ble avholdt på hotellet. Møterommene var veldig bra og det ble servert wraps, frukt og drikkevarer jevnlig av betjeningen. Frokosten var ålreit men ikke veldig spennende.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Eivind O
Anmeldt 21. februar 2015

Var på tur med 5 venner til Berlin, og valgte dette stedet. En av grunnene var de store rommene, alle fikk plass på et rom, det var faktisk 2 ledige sengeplasser. 2 bad på rommet gjorde at logistikken med dusjing og tannpuss gikk smertefritt. Hotellets plassering var bra, gangavstand til mange gode restauranter og barer. Det var også kort avstand til kollektivt om det er snakk om lengre avstander. Det var alltid mye folk i 1. etg på hotellet hvor det er bar og restaurant. Hyggelig betjening var det også, som hjalp oss med nyttige tips.

Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner