3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
TripadvisorUSD 108
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet har potensiale, men vi kommer nok ikke tilbake.

Vi fikk rom i den nye 4 etasjen, og varmtvannet bruker av og til er par minutter på å nå frem slik at du får vasket deg i ansiktet, så beregn god tid!

Vi fikk rom 403 som ligger helt inntil heisen, og det bråker helt komisk høyt-hele tiden! Vi spurte resepsjonen om de var klar over problemet, og svaret var ja. Og allikevel leier dere ut rommet? Ja det gjør vi fordi vi ikke bryr oss.

Da blei det bestemt at vi ikke tar sjansen på å komme tilbake hit. Hvem vet hva de kan finne på å ikke bry seg om neste gang?

Restauranten serverer klassisk tysk mat, med vann, en hvitvin og 2 typer pilsner på menyen som var altfor bitter for mim smak, så vi endte opp med å drikke vann.

Vi bestilte 6 tapasretter og fikk servert 5, og av disse smakte en godt, en var helt grei og tre var fullstendig smakløse.

Området i resepsjonen, lobby og bar ved ankomst er det beste med hotellet. Kvaliteten på drinkene var ikke all verden, og menyen er relativt liten-men interiøret og atmosfæren var veldig stemningsfull og koselig.

Rommet er helt greit, sengene harde og sengetøyet stivt og ubehagelig. Det lukter desinfeksjonsmiddel, og putene er ubehagelig harde og altfor store.

Det er kaldt på betonggulvet, og det er ikke varmekabler i gulvet på badet-kaldt og guffent.

TV tilbudet er nærmest ikke eksiterende, og det er kanskje like greit for vår del som bare kommer til å bo her et døgn.

Det er ikke kjøleskap eller minibar, og heller ikke mulighet for kaffe på rommet. Roomservice har de heller ikke.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, joachimu813
Michelberger, Inhaber på Michelberger Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hello Joachim, thank you for your feedback.

We are sorry to hear that your room didn’t match your expectations. The room is close to the elevator, but with the stairways in-between what shouldn’t let too much noise to the room. Usually we get very good feedback about this room as it is very spacious, brand new furnished and has a nice view overlooking our courtyard.

In our TVs we don’t only have the regular German TV and some foreign channels but also Michelberger TV with our favourite music videos, concerts and documentaries.

We would be very happy if you would come to stay with us again the next time you are in Berlin. We have different room categories and I am sure there is a room fitting perfectly for you. Of course we can make a note that you don’t want to be close to the elevator and that you prefer smaller pillows.

Have a lovely evening.
Love, your Michelbergers

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Kuleste hotellet vi har bod på. Kule rom, kult interiør og avslappende atmosfære. Ligger sentralt med tanke på kollektivtransport og avstand til ting. Gangavstand til East Side Gallery. Barna digger det også

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 699steine
Michelberger, Inhaber på Michelberger Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Thank you! We hope to see you and your family soon again.

Have a lovely day,

your Michelbergers

Anmeldt 27. mai 2016 via mobile enheter

Dette er et skikkelig hipt og kult hotell! Sov her i tre netter med min kone og vi likte oss veldig. Super koselig stemning nede i baren på kvelden, med kul musikk og masse liv. Restauranten på hotellet tilbyr økologisk og digg mat Vi kommer helt klart tilbake, for dette var unikt

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Janneiselin
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Liker dette hotellet godt, andre besøket på to år. Høflig og serviceinnstilte ansatte. Gode og lange nok senger til en staka på 2+ meter. En av de bedre hotellfrokostene jeg har hatt. Grei hotell bar, men tidvis ganske grusom musikk.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, thomasmS9098TM
Anmeldt 17. juni 2015

Bodde her to netter i Mars 2015.
Bodde på enkeltmannsrom med et lite bad og enkeltseng. Innredningen på hotellet er gjennomført helt fra resepsjonen til rommene.
Var i Berlin på kurs som ble avholdt på hotellet. Møterommene var veldig bra og det ble servert wraps, frukt og drikkevarer jevnlig av betjeningen. Frokosten var ålreit men ikke veldig spennende.

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, Eivind O