4 personer ser på dette hotellet
HurbUSD 103
Anmeldt 24. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 9. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. november 2017

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2017

Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til rett ved Potsdamer Platz, men er likevel et stille og rolig nabolag. Fine og rene rom. Kunne ønske at frokost var inkludert sånn som scandic vanligvis har, men det er det eneste som trekker ned.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, K_Norge
Anmeldt 25. september 2017

Var der på konferanse med jobben, langt å gå til sentrum når du ikkje er kjent fra før, frokosten var grei, lunchen ikkje meir en ok og servicen i baren var svært dårlig og treg, ventet i 20 min. på servering(kjedlig da det ikkje var mye folk og mange på jobb)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 19-thor-65
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Hej dear guest,
thank you so much for giving us a personal feedback on your stay with us. We take your feedback very seriously in order to constantly improve our service and increase our guests' satisfaction with our hotel. It is nice to read that you enjoyed our substantial breakfast buffet, for which we offer a wide selection of more than 100 products, of which 30 percent are organic. Aiming to satisfy all our guests, our breakfast also includes regional and handmade food, as well as products for guests with special needs, such as allergies. However, we are sorry if we could not convince you of our service regarding our selection of food during lunch. Unfortunately, your review does not indicate why exactly you were not satisfied with the lunch options. Therefore, we would have liked to learn more about your points of criticism in order to improve ourselves in the future, which is only possible by receiving feedback from our guests. Regarding our service at the bar, we are very sorry if the waiting times have caused any inconveniences for you. I will share your feedback with the respective team and run action on it. Yet, we would highly appreciate it, if you would still give us the opportunity to welcome you again at Scandic to enhance your first impression. With best regards,
Jan Hartwig - General Manager