Priceline
ScandicHotels.comUSD 84
HurbUSD 100
Anmeldt 3. november 2018

Bodde her i forbindelse med en lang weekend.
Kjapp & grei innsjekk (God service fra alt av personell på hotellet!).
Fine og moderne rom med mulighet for å åpne vindu for lufting.
Grei frokost ( tillegg), med bra utvalg .
Hotellet ligger i et rolig område, men nært attraksjoner.
Litt lite utvalg av restauranter og barer i området, så jeg vil nok bo i et annet område neste gang jeg er i Berlin...

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 195kd
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej dear guest,

Thank you for taking the time for a personal feedback. We are glad to read that you had a comfortable stay with us and that you keep our team in positive memory. It is also lovely that you enjoyed our extensive breakfast buffet as well as our central location near the Potsdamer Platz.

We hope to welcome you again soon!

Kind regards
Carina Antic - Hotel Manager

Anmeldt 24. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 9. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. november 2017

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2017

Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til rett ved Potsdamer Platz, men er likevel et stille og rolig nabolag. Fine og rene rom. Kunne ønske at frokost var inkludert sånn som scandic vanligvis har, men det er det eneste som trekker ned.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, K_Norge