2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 81
CheapTicketsUSD 84
HurbUSD 92
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet var sentralt plassert i forhold til kollektiv transport og gangavstand til Mall of berlin. Stille og rolig strøk. Rommene var nye og det var rent og pent. Frokost med et godt utvalg, kommer gjerne tilbake hvis jeg skal til Berlin igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, mortenn738
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hej dear guest,

Thank you for your personal review.
We are glad that you enjoyed your stay with us and our central location near the Potsdamer Platz.
Our extensive breakfast buffet includes more than 100 different products with a special selection for children, vegetarians, vegans and people with allergies and food intolerances. It is lovely to read that we could convince you of our culinary offer.

We hope to welcome you again soon.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Kom hit tidlig en fredag morgen, fikk rom med en gang og gratis oppgradering til superior room. Rent og fint rom. Litt minus for kun tyskdubbet TV-kanaler. Men man er jo ikke i Berlin for å se på tv :)

Stor frokostsal og bra utvalg.

Kort vei til T-bane/undergrunn.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Line Strande H
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Dear guest,

Thank you for your personal feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and that we could please you with the upgrade. It is also lovely to read that you appreciated our extensive breakfast buffet as well as our central location near the Potsdamer Platz.

We hope to welcome you again soon.

Anmeldt 3. november 2018

Bodde her i forbindelse med en lang weekend.
Kjapp & grei innsjekk (God service fra alt av personell på hotellet!).
Fine og moderne rom med mulighet for å åpne vindu for lufting.
Grei frokost ( tillegg), med bra utvalg .
Hotellet ligger i et rolig område, men nært attraksjoner.
Litt lite utvalg av restauranter og barer i området, så jeg vil nok bo i et annet område neste gang jeg er i Berlin...

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 195kd
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej dear guest,

Thank you for taking the time for a personal feedback. We are glad to read that you had a comfortable stay with us and that you keep our team in positive memory. It is also lovely that you enjoyed our extensive breakfast buffet as well as our central location near the Potsdamer Platz.

We hope to welcome you again soon!

Anmeldt 24. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ManagerScandic, Manager på Scandic Berlin Potsdamer Platz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 9. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com