Anmeldt 10. oktober 2016

Nær S-banestasjon og attraksjoner som fjernsynstårnet, Museumsinsel og Unter den Linden. Godt utstyrte leiligheter, godt renhold, noe støy fra nattbussholdeplassene og tog for rom ut mot gaten.
Vi prøvde ikke frokosten.

• Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, H6787IXannem
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotellopplevelse, uten noe å trekke for i det hele tatt! Hotellet ligger så sentralt at man har shopping, sightseeing og bra restauranter innenfor gangavstand. Noe som da gjør at man ikke er avhengig av å bruke offentlig kommunikasjon. S-Bahn stoppet Hackescher Markt er kun 100 m unna hotellet. Vi tok tog og bane til/fra Schönefeld (ca 35 min), enkelt og uten problemer.

Rommet var strøkent og veldig fint innredet. Et lite kjøkken med kjøleskap, koketopp, mikrobølgeovn og oppvaskmaskin gjorde matlaging enkelt. Såpe og oppvaskmiddel tilgjengelig. Badet hadde sjampo/såpe og body lotion, samt hårføner. Strykejern og brett.

Spa-avdelingen har to boblebad og badstue. Låsbare skap i garderobene og separate dusjbåser. Det finnes også er fint treningsrom med to møller (TV foran), romaskin, ellipsemaskin, sykkel, manualer, og noen apparater for styrketrening. Her er det mulig å få kaldt vann.

Hotellet har nå også fått gratis WiFi (kanskje ikke så raskt, men bra nok for vanlig surfing)

God og effektiv service, med blant annet super og trygg bagasjeoppbevaring.

Skal du til Berlin? Og bo på hotell? Da trenger du ikke lete lenger!

Opphold: august 2016, reiste som et par
2  Takk, Ingebabar
Anmeldt 9. desember 2015

Hyggelig hotell, vi følte oss velkomne allerede under innsjekking. Romslig rom med fullt utstyrt kjøkken og, god plass! Vi hadde rom ut mot bakgården, stille og rolig uten trafikkstøy. Meget sentral beliggenhet til det meste. Kan det bli bedre? Vi kommer gjerne igjen!

Romtips: Så høyt som mulig, gjerne mot bakgården viss stillhet ønskes.
  • Opphold: desember 2015, reiste med venner
1  Takk, Bjørn L
Anmeldt 1. september 2015

Moderne, høy standard, glimrende beliggenhet, Negativt: Rengjøring av rom topp, men litt sur resepsjon, når man påpekte mangler fikk man inntrykk av at det var din egen skyld. Men uttrolig: Det er ikke gratis internett på rommet! Kan leies for vanvittig pris, eller man kan sitte gratis i resepsjonen.

Romtips: Velg lav etasje, litt svak heiskapsitet
  • Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Odder2014
Anmeldt 15. august 2015

Hotellet fremstår som helt nytt (tror det er bygd i 2011). Det er veldig pent og har moderne design. Rommene er små leiligheter. Selv vi som bare hadde 25 m2 stort rom, hadde det egen kjøkkenkrok med alt du trenger for å lage mat selv (komfyr og rikelig utstyr), stort kjøleskap og til og med oppvaskmaskin. Rommet virker stort, og man har godt med plass. Sofakrok med bord, spisebord og stoler, bred og veldig god dobbeltseng og en stor skyvedørsgarderobe. Badet er nydelig. Veldig romslig dusj. Hotellet har en liten bakgård med en del bord og stoler samt sofagruppe. Vennlige mennesker i resepsjonen. Hotellet har en bar med rikholdig coctailmeny m.m. og en veldig hyggelig og kunnskapsrik bartender. Frokosten på dette hotellet er veldig dyr (19 euro per pers.). Det er bakeri med nydelige påsmurte grove rundstykker på hjørnet av bygningen hotellet ligger i, og det er to butikker rett rundt hjørnet (på andre siden av hotellinngangen). Hotellet ligger meget bra til ift. transportmuligheter. Rett rundt hjørnet går trikken som tar deg opp til det populære området Prenzlauerberg. S-banestasjonen Hackescher Markt ligger rett ved (hit kommer man med bare et S-Bahn- bytte fra flyplassen Schønefeld). S-bahn tar deg også veldig raskt til Vest-Berlin. Strøket rundt Hackescher Markt er sjarmerende med mye liv og mange steder som serverer mat (både fine restauranter og mer uformelle kiosker som selger pizza, kebab og falafel etc.).

• Opphold: august 2015, reiste som et par
1  Takk, Ni123na