Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Bodde her tre netter for weekend tur til Berlin. Nydelig, romslig rom mot bakgård. Ingen støy. Kjøkken krok og mulighet for "frokost på døren". Vennlig personale og god beliggenhet til kommunikasjon. Ypperlig.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, RolfH682
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

+: Veldig sentralt, rent rom, godt utstyrt kjøkkenkrok, hjelpsom betjening, rask inn-utsjekk. Ingen støy på rommet mot bakgård. Matbutikker i nærheten.
Ca 200 med fra Hackecher Markt, med diverse restauranter og uteservering.
Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 908paalk
Anmeldt 10. oktober 2016

Nær S-banestasjon og attraksjoner som fjernsynstårnet, Museumsinsel og Unter den Linden. Godt utstyrte leiligheter, godt renhold, noe støy fra nattbussholdeplassene og tog for rom ut mot gaten.
Vi prøvde ikke frokosten.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, H6787IXannem
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotellopplevelse, uten noe å trekke for i det hele tatt! Hotellet ligger så sentralt at man har shopping, sightseeing og bra restauranter innenfor gangavstand. Noe som da gjør at man ikke er avhengig av å bruke offentlig kommunikasjon. S-Bahn stoppet Hackescher Markt er kun 100 m unna hotellet. Vi tok tog og bane til/fra Schönefeld (ca 35 min), enkelt og uten problemer.

Rommet var strøkent og veldig fint innredet. Et lite kjøkken med kjøleskap, koketopp, mikrobølgeovn og oppvaskmaskin gjorde matlaging enkelt. Såpe og oppvaskmiddel tilgjengelig. Badet hadde sjampo/såpe og body lotion, samt hårføner. Strykejern og brett.

Spa-avdelingen har to boblebad og badstue. Låsbare skap i garderobene og separate dusjbåser. Det finnes også er fint treningsrom med to møller (TV foran), romaskin, ellipsemaskin, sykkel, manualer, og noen apparater for styrketrening. Her er det mulig å få kaldt vann.

Hotellet har nå også fått gratis WiFi (kanskje ikke så raskt, men bra nok for vanlig surfing)

God og effektiv service, med blant annet super og trygg bagasjeoppbevaring.

Skal du til Berlin? Og bo på hotell? Da trenger du ikke lete lenger!

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, Ingebabar
Anmeldt 9. desember 2015

Hyggelig hotell, vi følte oss velkomne allerede under innsjekking. Romslig rom med fullt utstyrt kjøkken og, god plass! Vi hadde rom ut mot bakgården, stille og rolig uten trafikkstøy. Meget sentral beliggenhet til det meste. Kan det bli bedre? Vi kommer gjerne igjen!

Romtips: Så høyt som mulig, gjerne mot bakgården viss stillhet ønskes.
Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste med venner