Guðný B
4,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Annette Jost, General ManagerAdina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. mai 2023
Dear Primus, many thanks for your kind review. We are glad to read that you had such a wonderful stay with us. We hope to host you soon again. Kind regards Annette Jost
kr 1 473
    kr 1 144
4.3 km fra Adina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 3. september 2019

God service, romslige rom og oppholds områder. Frokosten var fin. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Beliggenheten var perfekt for våre behov og rolig i gaten utenfor. Kunne fint nye frokost kaffe ute hvis været tillot det.

Dato for oppholdet: august 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, tomnicolaisen
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Jeg fikk hotellet anbefalt av en venninne, og for en fantastisk anbefaling. Perfekt beliggenhet. Kort vei til mat og shopping. Flotte rom. God seng. Og vinduer som kan åpnes for frisk luft! Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Karinogkidsa
ajost, General Manager på Adina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2019

Dear Karinogkidsa, I am glad you followed the recommendation of your friends and were not disappointed. We look forward to your return. Kind regards Annette Jost

Anmeldt 10. april 2019

Jeg og min kone hadde 4 flotte dager i Berlin. Hovedmålet for turen var Berlin halvmaraton.
Vi spiste masse god mat og godt drikke. Vi fikk også mulighet til å smake godt drikke.
Hotellet ligger sentralt, og det er kort veg til flotte restauranter og kort veg til shopping.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, PerH1076
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Bodde her tre netter for weekend tur til Berlin. Nydelig, romslig rom mot bakgård. Ingen støy. Kjøkken krok og mulighet for "frokost på døren". Vennlig personale og god beliggenhet til kommunikasjon. Ypperlig.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, RolfH682
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

+: Veldig sentralt, rent rom, godt utstyrt kjøkkenkrok, hjelpsom betjening, rask inn-utsjekk. Ingen støy på rommet mot bakgård. Matbutikker i nærheten.
Ca 200 med fra Hackecher Markt, med diverse restauranter og uteservering.
Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2017