2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Vio.comUSD 109
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Rent og pent hotell. Fine og luftige rom. Hyggelig betjening. Frokosten var helt grei, en tanke begrenset utvalg. Kort avstand til offentlig kommunikasjon.
Mange ålreite spisesteder i umiddelbar nærhet, som f.eks Restaurant Latino.
Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tine E
Anmeldt 3. april 2018

Mange spisesteder i området. Parkeringen til hotellet var gull, men det var lett å finne plass i nærliggende parkeringshus. Hotellet var greit nok, med spesielt hyggelig resepsjons-personale. Gode senger, men hodeputer er nesten alltid et minus, så også her.

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
2  Takk, Junsch
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Rent og pent hotell som hadde en bra beliggenhet i bydelen Charlottenburg. Kort vei til t-bane og buss. Bra frokost og et vennlig personalet som var veldig behjelpelig og flink til å prate engelsk. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, MFTR10
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Dette var et meget bra valg av hotell. Fint, rent og noe moderne hotell med fin beliggenhet til hovedhandlegaten Kurstfürstendam passe store rom med veldig fint og nytt bad frokosten var det godt utvalg med; lapper med sirup, lage sin egen vaffel, bratwürsts, eggerøre og my mer. Skal vi til Berlin igjen skal vi bo her ute tvil. Det vi ikke hadde fått med oss verken før eller etter ankomst var at man måtte betale Berlin citytax på 5% av det hotellet kostet. Greit og vite

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ahnes2014
Anmeldt 23. august 2016

Et veldig bra hotell som har en flott beliggenhet svært nærme hovedhandlegata Kurstfürstendam. God frokost. Kunne vært mer plass til å henge fra seg og legge fra seg klær. Kunne også vært 2 stk. dyner der, men ellers svært bra.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner