Ulike måter å oppleve Brandenburg Gate (Brandenburger Tor) på
Halvdags byvandring i Berlin
3 580 anmeldelser
Anmeldt 6. oktober 2018

Flott monument som er lett tilgjengelig. Vi hadde en god guide som fortalte monumetets historie. Enorme menneskemengder der, men det var likevel ikke vanskelig å komme til for å se.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 3. oktober 2018

Hadde hørt om Brandenburger Tor , kjekt å se det . Masse mennesker rundt der og mye artige kunst å se på torget.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 58gunn179
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er meget flott monument som har en veldig innholdsrik historie. Anbefaler virkelig alle besøke dette stedet.

Det er lett å reise kollektivt til Brandenburg Gate

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, reinsdyr
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Mektig sted som absolutt er verdt et besøk. Var mye folk og en slags demonstrasjon da vi var der. Og pass på syklistene som kommer i voldsom fart midt i folkemengden.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, hilde782018
Anmeldt 23. august 2018

Greit å ha vært der siden dette er et viktig historisk monument, men ikke særlig imponerende I seg selv..

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Roald K