Ulike måter å oppleve Brandenburg Gate (Brandenburger Tor) på
Halvdags byvandring i Berlin
3 635 anmeldelser
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Er man i Berlin er dette et « must» Men husk, stopp opp å la historien synke inn. Ikke minst, se for deg bilde det muren skjære forbi og deler byen i to.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, StStokke
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var innom på dagtid Trolig bedre på kvelden med lyssetting, gir nok en større inntrykk da. Mye folk og fin stemning.

Dato for opplevelse: november 2018
3  Takk, arnfinnp
Anmeldt 6. oktober 2018

Flott monument som er lett tilgjengelig. Vi hadde en god guide som fortalte monumetets historie. Enorme menneskemengder der, men det var likevel ikke vanskelig å komme til for å se.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 3. oktober 2018

Hadde hørt om Brandenburger Tor , kjekt å se det . Masse mennesker rundt der og mye artige kunst å se på torget.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 58gunn179
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er meget flott monument som har en veldig innholdsrik historie. Anbefaler virkelig alle besøke dette stedet.

Det er lett å reise kollektivt til Brandenburg Gate

Dato for opplevelse: oktober 2018