Ulike måter å oppleve Brandenburg Gate (Brandenburger Tor) på
Halvdags byvandring i Berlin
3 593 anmeldelser
Anmeldt 4. desember 2018

Er du i Berlin for første gang - er du selvsagt innom Brandenburger Tor. Mye folk rundt på alle kanter. Så ikke tro at du får tatt en selfie helt alene :-) , på dagtid i alle fall.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Svein G
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Er man i Berlin er dette et « must» Men husk, stopp opp å la historien synke inn. Ikke minst, se for deg bilde det muren skjære forbi og deler byen i to.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, StStokke
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var innom på dagtid Trolig bedre på kvelden med lyssetting, gir nok en større inntrykk da. Mye folk og fin stemning.

Dato for opplevelse: november 2018
3  Takk, arnfinnp
Anmeldt 6. oktober 2018

Flott monument som er lett tilgjengelig. Vi hadde en god guide som fortalte monumetets historie. Enorme menneskemengder der, men det var likevel ikke vanskelig å komme til for å se.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 3. oktober 2018

Hadde hørt om Brandenburger Tor , kjekt å se det . Masse mennesker rundt der og mye artige kunst å se på torget.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 58gunn179