Historisk vandring til høydepunkter og bortgjemte steder i Berlin

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Berliner Dom på
Oppdag Berlin halvdagstur
6 926 anmeldelser
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk å se fra utsiden, men ikke minst fra innsiden også. Koster litt å komme inn, men er helt klart verdt det. Vi var inne i selve domen og det var virkelig vakkert. Man kan gå opp til ene kuppelen og gå rundt den. Da går man 360 grader rundt og får en fin utsikt til Berlin. Mange trappetrinn opp dit vel og merke. Man kan også ned i krypten under domen, hvor man får se eldgamle kister med historiske konger, dronninger med mer. Litt skummelt, men fint å få oppleve.
Anbefaler virkelig å se domen for besøkende i Berlin!

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, anneveikle
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Dette var et fantastisk sted å se på utsiden. Vi var ikke inn men jeg syns det var elegant å spennende å se på utsiden

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Espen E
Anmeldt 7. desember 2018

Er man først i Berlin, må man absolutt innom Berliner Dom. Det er et flott syn utenfra, men ikke minst inne i domen også. FANTASTISK! Man bli fullstendig bergtatt. Her er det mye å se på og ta innover seg. Kan være der ganske lenge. Tok en tur opp til toppen, og for et syn. Verdt turen opp trappene. Lurt med gode sko, min samboer pådro seg gnagsår. Her har man mulighet til å tenne et lys for sine kjære.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 959mariaw
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Berliner Dom er en fantastisk opplevelse.
Den må ses når man er i Berlin, både for at bygningen er flott mens også for at bygningen har en god utsikt over store deler av Mittet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, reinsdyr
Anmeldt 4. september 2018

Kyrkje i høgrenessane-stil, den største i Berlin, og kanskje også den flottaste? Som ei av få kyrkjer eg har vore i, er det inngangspengar, 7 euro, for å koma inn dørene. Då får ein i tillegg til å sjå ei vakker kyrkje, også sjå museet i 2. etasje, ein kan gå opp i tårnet og få fint oversyn over delar av byen, og på veg ut att, kan ein sjå krypten, der fyrstar av Hohenzoller-slekta ligg i sine sarkofagar. Det er verdt pengane!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Sigmund M