Ulike måter å oppleve Berliner Fernsehturm på
129 anmeldelser
Halvdags byvandring i Berlin
3 594 anmeldelser
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Dette er «must do» hvis man er i Berlin, fantastisk utsikt, kjøpte biletter på plassen var ca 30min å vente

Takk, Wanderer403447
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Det kostet 15 Euro for å komme inn, litt dyrt, men absolutt verdt det.
Du får den fine utsikten over hele Berlin og får en annen opplevelse av byen.

1  Takk, heleneb646
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Bestill plass i restauranten i tårnet på forhånd, så slipper du kø. Fantastisk utsikt over byen. Maten er ikke noe spesielt, men typisk for ett turiststed. Restauranten dreier rundt, slik at i løpet av en time har du sett Berlin fra nord-øst-sør og vest.
Men hvis det er dårlig vær med lavt skydekke bør du styre unna. Det er bortkastede penger.

Takk, Restaurantproff
Anmeldt 7. desember 2018

Hadde bestilt bord i forkant. Det er noe jeg tror man må gjøre, for at man i det hele tatt skal få en plass. Får tatt bilder som man kan kjøpe med seg. Synes dette er veldig morsomt. Flott utsikt men mye gjenskinn, og derfor vanskelig med bilder. Føles ikke ut som luksus når man kommer opp dit, da man blir plassert på et bord med nummer også kommer de med reservert mat. Lite serviceinnstilt den servitøren vi fikk. Spiste en god pasta og en nydelig dessert. Her får du til å se inn til "kjøkkenet", de har laget det ferdig i forkant. For å komme til toalettet må du ned trappen igjen og forbi køen. En flott attraksjon, som man absolutt burde få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 959mariaw
Anmeldt 4. desember 2018

Du må ha god tid for å komme opp i tårnet. Men du kan reservere tid - og så komme tilbake. God utsikt. Du ser store deler av Berlin.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Svein G