Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
getaroom.comUSD 111
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Hotellet er hyggelig med vanlige rom. Et lite bad med knirkende gulv, uten nok hengekroker, men Ok. Det er t-banet rett foran hotellet. Det stopper også flere busser rett foran. Bestill rom mot elven.
Varm om natten, kan ikke regulerer varmen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Mirjana R
NTawakalsada, Manager på art'otel berlin mitte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Dear Ms. Mirjana,
we appreciate you taking your time to share your feedback in regards to your recent stay with us.
We are glad to hear you enjoyed some aspects of your stay, but on the more negative note, we are very sorry you were unhappy with some elements of your stay with us. We take comments from our guests very seriously, so please be assured that we will discuss your feedback intern, as there is always room for improvement.
We hope you will give us a new opportunity to improve your last experience and make your next one more enjoyable.
Best regards,
art’otel berlin mitte Management Team

Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Har vært to ganger i Berlin og brukte dette hotellet begge gangene. Nå har vi bestilt det samme igjen høsten-15. Rimelig, bra standard, sentralt og hyggelig betjening.
Eneste negative er dyr frokost. Moderne med mye kunst på veggene.
Kort spasertur til A platz og t-bane rett utenfor døra. Gleder oss til ny Berlin tur.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, 912bj_rnt
Anmeldt 31. august 2014

Bra hotell, sentralt til det meste med 200 m til nærmeste U-banestasjon.
Finne rom, både suiter og dobbelt. God frokost er inkludert. Hyggelig betjening. Har vært på hotellet 2 ganger med norske grupper.

Romtips: Moderne rom , både suiter og andre.
Dato for oppholdet: mai 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Harald356
Anmeldt 7. mai 2014

Hotellet ligger sentralt og nære både sentrale S og U – bane stasjoner. Det tar 10 minutter å gå til sentrale områder som Alexanderpl. og Fridichstr. Det er hensiktsmessig både om en ønsker å besøke sentrale områder, ta en kanaltur og/eller gå i butikker. Det kan tilfredsstille de fleste opplevelsesbehov.
Frokosten var bra og støket relativt rolig for et sentralt beliggende hotell.

Dato for oppholdet: mai 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 25. februar 2013

Flott hotell i gangavstand til Alexander Platz, med U-bahn rett ute i gaten. Hyggelig betjening, bra dobbelt-rom inkl frokost, som også varierte litt i innhold over de tre dagene vi var der. Gratis internett er et pluss, selv om dekningen på rommet kunne vært bedre. Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2013
1  Takk, MorganF