Rude Bastards omvisning i Berlin (CYHIT)

Bestill på forhånd
fra
kr 35,06
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gendarmenmarkt på
fra kr 35,06
fra kr 232,56
fra kr 292,17
fra kr 385,66
Anmeldt 13. februar 2018

Fantastiske bygninger satt opp til pynt ved siden av konserthuset. Tankevekkende med slik raushet i en fortid der fattigdom og klasseskiller skapte revolusjoner.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 3. januar 2018

Vi besøkte 4 julemarkeder dette året i Berlin, og denne var den med best kvalitet. Til tross for inngangspenger (1 Euro), og alt for mye mennesker, så var stemningen på topp og kvaliteten på hva som markedet inneholdt meget bra. Scene med opptreden, uendelig mye mat- og drikkemuligheter og mange fine håndtverksprodukter var gode minner fra besøket.

Takk, GeirAK
Anmeldt 29. desember 2017

Denne plassen anbefales virkelig.Vi var der pga julemarkedet.Tror kanskje dette var det flotteste i Berlin.Stemningen,bodene og servicen her var fantastisk.

Takk, 196lisek
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Det beste julemarked vi besøkte i Berlin. God blanding av kjøpedingser og mat/drikke. Flotte telt, fine boder og fantastiske lysdekorasjoner. Svært mye folk denne lørdags ettermiddagen en uke før jul.

Takk, kurtm609
Anmeldt 2. oktober 2017

-nydelig plass med imponerende arkitektur og historie. nydelig plass å rusle rundt på og ta en kaffe på en av de mange resturantene rundt plassen

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, elijorde