Ulike måter å oppleve Gendarmenmarkt på
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Gendarmenmarkt er fylt av kvalitetsprodukter av mange slag - ikke hjalla og tull. Kan absolutt anbefales - husk også en Glühwein mit Schuss

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, vesle-Mons
Anmeldt 13. februar 2018

Fantastiske bygninger satt opp til pynt ved siden av konserthuset. Tankevekkende med slik raushet i en fortid der fattigdom og klasseskiller skapte revolusjoner.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 3. januar 2018

Vi besøkte 4 julemarkeder dette året i Berlin, og denne var den med best kvalitet. Til tross for inngangspenger (1 Euro), og alt for mye mennesker, så var stemningen på topp og kvaliteten på hva som markedet inneholdt meget bra. Scene med opptreden, uendelig mye mat- og drikkemuligheter og mange fine håndtverksprodukter var gode minner fra besøket.

Takk, GeirAK
Anmeldt 29. desember 2017

Denne plassen anbefales virkelig.Vi var der pga julemarkedet.Tror kanskje dette var det flotteste i Berlin.Stemningen,bodene og servicen her var fantastisk.

Takk, 196lisek
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Det beste julemarked vi besøkte i Berlin. God blanding av kjøpedingser og mat/drikke. Flotte telt, fine boder og fantastiske lysdekorasjoner. Svært mye folk denne lørdags ettermiddagen en uke før jul.

Takk, kurtm609