Rude Bastards omvisning i Berlin (CYHIT)

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gendarmenmarkt på
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Men styr unna i helgen. Inngangspenger på 1 euro er en bagatell, men det er ingen grense for hvor mange som slipper inn på markedet. Vi var tre vennepar som var der den 8. Desember 2018. Det var ikke mulig å bevege seg fram til bodene i det hele tatt. Vi sto sammenpresset og fulgte en veldig langsom bevegelse i massene fremover i passasjene. Så snart vi så en mulighet til å komme oss ut igjen, så tok vi den sjansen. Når vi kom på utsiden igjen, så var køen for å komme inn like lang. Jeg tør ikke tenke på hvordan det går hvis noen får ett illebefinnende der inne. Eller hvis det oppstår panikk i en eller annen forbindelse. Velg att annet julemarked enn dette i helgene.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Restaurantproff
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Gendarmenmarkt er fylt av kvalitetsprodukter av mange slag - ikke hjalla og tull. Kan absolutt anbefales - husk også en Glühwein mit Schuss 😍

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, vesle-Mons
Anmeldt 13. februar 2018

Fantastiske bygninger satt opp til pynt ved siden av konserthuset. Tankevekkende med slik raushet i en fortid der fattigdom og klasseskiller skapte revolusjoner.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 3. januar 2018

Vi besøkte 4 julemarkeder dette året i Berlin, og denne var den med best kvalitet. Til tross for inngangspenger (1 Euro), og alt for mye mennesker, så var stemningen på topp og kvaliteten på hva som markedet inneholdt meget bra. Scene med opptreden, uendelig mye mat- og drikkemuligheter og mange fine håndtverksprodukter var gode minner fra besøket.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, GeirAK
Anmeldt 29. desember 2017

Denne plassen anbefales virkelig.Vi var der pga julemarkedet.Tror kanskje dette var det flotteste i Berlin.Stemningen,bodene og servicen her var fantastisk.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 196lisek