3-timers Berlin høydepunkter sykkeltur

fra
USD 31,82
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tiergarten på
Sykkeltur i Berlin
782 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2018

Flott park med mange fine stier.koselige dammer og kanaler. Mulig å leie robåt og ta seg en tur. Du kan også se deler av dyreparken gjennom gjerdene.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Roald K
Anmeldt 12. august 2018

Var veldig varmt da vi var der, så det var flott å kunne sette seg under trærne i skyggen. Mye å se, mange memorials, lekeplasser, dyrehage, innsjøer. Tiergarten er delt opp av en stor vei, med den store Siegessaule som midtpunkt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

På en dag hvor gradestokken pekte opp mot tredvetallet, var det herlig å finne skygge under store gamle trær. Ypperlig for piknikk og sykkeltur, men også med muligheter for latsabber som bare vil tasse rundt og gjerne ta seg en øl

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Adventurer795777
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Vil du finne litt grønt areal i byen så er det å rusle en tur i Tiergarten å anbefale. Mange statuer og en del historie langs ruta her også.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 886elmad
Anmeldt 26. oktober 2017

Flotteste sentral parken i en by jeg har opplevd, utkårer central park i new york på et blunk. Så full av natur og vakre opplevelser. Men anbefaler å holde seg til gatene utenfor parken på kvelds tid. Jeg følte meg trygg der om dagen, men berlin er en stor by og det er bedre å være sikker.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Feliciaeline