3 personer ser på dette hotellet
Westin.com
AlgotelsUSD 252
Prestigia.comUSD 280
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe fint hotell midt i sentrum med det meste i nærheten. Rommet var romslig og rent med knallgode senger. Stort og fint bad. Var kaffemaskin på rommet. Frokosten var stort sett bra, bortsett fra omeletten som jeg synes var skuffende lite spennende. Ellers veldig god service og smilende ansatte.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Annkrs
Westin_Grand_Berlin, Executive Office på The Westin Grand Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Dear Annkrs, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely, The Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.

Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

The Westin Grand Berlin er et kjempehyggelig hotell midt i sentrum. Det er kort vei til flere severdigheter. Rommet var svært komfortabelt. Rommet hadde vindu ut mot gaten, dette medførte noe trafikkstøy, men det var ikke veldig sjenerende. Lobbyen og hotellet i seg selv er fantastisk og personale var vennlige under hele oppholdet. Vi fikk sjekke inn tidlig ettersom rommet allerede var klart. Håper på å kunne bo her igjen! Vi takker for oppholdet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 425mariae
Westin_Grand_Berlin, Executive Office på The Westin Grand Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Kjære Maria, tusen takk for ditt besøk til hotellet og for din gode vurdering. Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart. Ditt Westin Grand Berlin-lag, Andrea W.

Anmeldt 23. mai 2017

Fint hotell med vennelig og hjelpsom betjening. Air-condision fungerte ikke helt i mai, så det ble litt varmt på rommet. Det var ingen trafikkstøy som var sjenerende. Hotellet ligger rett ved hovedgaten Unter den Linden, og er en kort spasertur til checkpoint charlie, kort ti t-bane og kor vei til fjernsynstårnet . Det ligger en kneipe med typisk Tysk mat rett rund hjørnet. €8 for øl i hotellbaren, men her koster en øl 3.90. Hotellet har flott frokost. Hotellet er et godt valg, ikke spesielt dyrt for denne standarden .

Romtips: Det var ingen støy fra gate, selv om vi bodde ut mot Friedrichsstrasse, heller ikke annen støy.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, AIngar
Westin_Grand_Berlin, Executive Office på The Westin Grand Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2017

Dear Guest AIngar, First of all we thank you for having chosen our hotel for your Berlin trip. It is a pleasure to see that you enjoyed your stay and our comfort. We thank you for your interesting review and letting us know your impressions. We hope to see you again very soon. The Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.

Anmeldt 26. mars 2017

Meget hyggelig betjening , fint rom og en meget bra frokost.
Koselig resepsjonsområde med sittegrupper, bar etc.
Hotellet ligger sentralt i forhold til de fleste severdigheter - og en del ok spisesteder etc i nærheten.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Engelbrethsen
Westin_Grand_Berlin, Executive Office på The Westin Grand Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2017

Dear Guest, thank you very much for your stay with us and your nice review. We thank you for your patronage. The Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.

Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

For et fantastisk hotell.
Kan anbefales på det sterkeste både for familien og den arbeidene foretningsmann.
Alt fra innsjekking til bar , spa og kveldsmat må jeg få gi en stor takk til.
Vi kommer tilbake og vil anbefale dette videre til venner.
Takk for oss

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, 189terjeg
Westin_Grand_Berlin, Executive Office på The Westin Grand Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2016

Dear Terje, Thank you so much for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you and your family again very soon! Your Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.