Anmeldt 24. juni 2015

God beliggenhet. Grei gåavstand til/fra Alexanderplatz/Hauptbahnhof/Unter den Linden/Miseumsinsel på dager med fint vær. Kort vei til U-bahn. Veldig greit å komme seg til og fra, fra begge flyplassene med kollektivtrafikk. Vi fikk sjekket inn tidligere - noe vi satte veldig stor pris på. Stort og rent rom med stor seng, god dusj og aircondition.

• Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, liltulle
Anmeldt 18. januar 2015

Vi bodde her i tre netter og har ingen ting å bemerke. Hotellet virker ganske nytt med praktiske, fine og rene rom. Frokosten imponerte oss med rikholdig og god buffet. Restauranten er også et godt valg for kveldens middag. Hotellet har treningsrom og en flott takterasse og badstu i toppetasjen til fri bruk for gjestene. Et par hundre meter spasertur til nærmeste U-bahn gjør det lett å komme rundt til byens attraksjoner. Personalet er service-instilte og imøtekommende. Ved neste Berlin-tur vil jeg tilbake til Tryp Berlin Mitte.

• Opphold: januar 2015, reiste med venner
Takk, Tor E
Anmeldt 12. november 2013 via mobile enheter

Vi var en langhelg i Berlin. Tryp var et moderne velfungerende hotell. Stort rom og stort bad. Moderne innredning. Hyggelig betjening. God frokost. U-bahn stasjon like ved gjorde det lett å kommer rundt i Berlin. Må ha mynt for å kjøpe bilett på automat. De tar kort, men ikke Mastercard, Visa eller Diners.

Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, lebuseth
Anmeldt 15. mai 2013

Hotellet ser bedre ut enn på bildene. Lekker frokost med friske frukter, røkelaks, skikkelig eggerøre og mere til. Store rene rom med kaffemaskin. Bra beliggenhet med U-bahn et stenkast unna. Gratis WIFI på rommene burde være en selvfølge. Resepsjonistene var ikke helt serviceminded ( selv om de selv aldri har hatt en massasje, burde de kunne anbefale et spa). Servitørene ved frokosten var også noe vimsete og ba om romnummer flere ganger.

• Opphold: april 2013, reiste med venner
Takk, DameCa35
Anmeldt 22. november 2011

Moderne hotell med god service, hyggelig bar og bra beliggenhet i forhold til kollektivtrafikk.

Anbefales!

• Opphold: november 2011