“Ikke imponert”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Asador ettersom den visstnok skulle være det beste steakhouset i Berlin.

Det første som møtte oss var et plastforheng, som altså var inngangen til restauranten. Innenfor var det masse løv og rusk på gulvet. Vi fikk bord med en gang og satte oss ned. Etter at vi hadde fått menyen, kom servitøren tre ganger for å høre hva vi ville drikke. Han virket veldig stresset. Etter ca. 20 minutter hadde vi bestilt både mat og drikke.

Servitøren kom med glass og nærmest slang de utover bordet. Fat og bestikk satte han bare i en haug, slik at vi måtte fordele det på bordet selv. Vi la etter hvert merke til at han med jevne mellomrom tok seg noen reale slurker med øl bak bardisken. Kanskje ikke så rart at han ikke klarte å yte service i det hele tatt. Han mistet også en kurv full av kniver på gulvet rett ved bordet vårt.

Det tok nesten én time før vi fikk maten. Kjøttet var mørt og tilbehøret godt. Desserten var ok.

Men god mat klarer dessverre ikke veie opp for elendig service og slitne lokaler. Jeg kommer ikke til å anbefale Asadortil noen. Og om DETTE er det beste steakhouset i Berlin, må det stå veldig dårlig til med de andre.

1  Takk, Ane B

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Valgte denne restauranten pga tidligere anmeldelser og pga nær avstand til hvor vi befant oss denne kvelden. Veldig hyggelig betjening, veldig god mat og svært bra service. Rimelig pris og rene lokaler. Anbefales!

Takk, mrifreak68
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Var på restauranten med familien. Veldig mørt og godt biffkjøtt og godt tilbehør og god service Vi spiste ibericosvin, sirlloinsteak og barnebiff og hjemmelagde chickennuggets. Alle var veldig fornøyd og restauranten anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, fredrikk461
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

2 vennepar på Berlin tur. Herlig mat, og god vin. Deilig dessert. Veldig bra servise. Kan virkelig anbefale dette stedet.

Dato for besøk: april 2018
Takk, grow75
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Gikk her en mandagskveld for middag. Valgte rumpsteak med bønner,løk og tomat og bakt potet.
Biffen var seig så det var deler jeg ikke klarte spise, bønnene var overkokt og salte med bare 2 små cherry tomat. Den bakte potet var for lite behandlet og var fortsatt hard.
Men hyggelig personale!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, ninarW6223UF

Reisende som så på Steakhouse ASADOR, så også på

Har du vært i Steakhouse ASADOR? Del dine erfaringer!