Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 150 per natt.

Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 176 per natt.

i31 Hotel(Berlin)
Hotel Website
Hilton Berlin(Berlin)
Gratis avbestilling frem til 28/07
Besparingsvarsel! 46 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 46 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 182 per natt.

Agoda.com
Besparingsvarsel! 37 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 37 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 190 per natt.

Agoda.com
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 180 per natt.

Berlin Gorki Apartments(Berlin)
Official Hotel
Besparingsvarsel! 33 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 33 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 260 per natt.

Gratis avbestilling frem til 27/07
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 352 per natt.

Anmeldt 7. juni 2015

Betjeningen var hyggelige, felles arealene rene og pene. Rommene litt små, også de var rene og godt ordnet. Belgenheten er en av hotellets store fortrinn. Kort vei til Alexanderplatz, der det er, tog, buss, trikk og t bane stasjoner.

• Opphold: mai 2015, reiste med venner
Takk, Odd Arne G
Anmeldt 27. mai 2015

God frokost, renslige rom og god service. Ypperlig for vennetur der man ikke trenger de aller største rommene. God og moderne fasiliteter på rom og i lobby. Rimelig alternativ med god beliggenhet for sightseeing, shopping eller for å sjekke ut nattelivet.

• Opphold: juli 2014, reiste med venner
1  Takk, Petter P
Anmeldt 17. februar 2015

?+ Veldig gode senger, litt små rom. Rent og fint. Internett og tv og behagelig interiør.Frostet glassdør inn til toalett/bad. Rom helt perfekt.

MInus: Elendig kundeservice i skranke. :(( Ung-jenter som himlet med øyner av kunder!! Horribelt. "uniformen" deres vare Tskjorter. Vi er kanskje vant med litt mer klasse... Frokost var trang og overfylt og dårlig utvalg av mat.

Dersom du kun skal sove , og uansett skal ut å handle eller spise et annet sted enn hotellet, så var dette bra nok. For rommene var skikkelig bra. :)

• Opphold: september 2014, reiste med venner
Takk, Eli H
Anmeldt 8. februar 2015

Rommet var av god standard med fint bad. Frokosten var enkel men veldig god -og veldig god kaffe! Hotellet har også et døgnåpent kafé/kiosk. Det er mulighet for å booke massasje og spa behandlinger på nabo hotellet. Sentral beliggenhet og kort gåavstand til gode restauranter. Dette hotellet anbefales til alle!

• Opphold: februar 2015, reiste som et par
Takk, Kine K
Anmeldt 4. februar 2015

Vi ble møtt med hyggelig betjening. Vi booket et dobbeltrom som viste seg å være helt greit,lyst flott rom med nytt bad. Herlig frokost med masse forskjellige rundstykker og masse godt pålegg.Positivt er at hotellet er sentralt plassert. Meget rent overalt.

• Opphold: desember 2014, reiste med familie
Takk, Petter729