“Sentralt, små rom, men veldig rent og ryddig.”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
H2 Hotel Berlin Alexanderplatz
Nr. 122 av 634 hoteller i Berlin
Anmeldt 27 februar 2016

Veldig sentralt med kort avstand til Alexanderplass der man har god forbindelse til hele byen. Rommene var moderne, rene med gode senger. Badet var litt merkelig med bare en dør som kunne brukes på hele badet, eller bare toalettet?
Frokosten hadde det man trengte og fungerte godt for oss, men spisesalen var litt liten.
Kort vei til ølhallen siden av hvis man ønsket ompamusikk og øl.
Betjeningen i resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme, og vi fikk faktisk rommet allerede kl. 10.00 den dagen vi kom. Meget positivt.
Er det noe vi ønsker annerledes er det at de som vasker ikke banker på døra kl. 09.00 hver eneste morgen og forteller oss at vi må sette lapp på døra hvis rommet skal vaskes, eller spør oss når vi har tenkt å reise siste dagen.

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Takk, Tor_Erik_Hagen

Anmeldt 29 november 2015

Jeg overnattet her to netter mens jeg var på ferie. Hotellet har gode og stille rom. Frokosten er kanskje litt kjedelig fordi det er lite utvalg av pålegg, men ellers er det helt ok. Personalet er hyggelig og imøtekommende.

• Opphold: november 2015, reiste alene
Takk, SWF57
Anmeldt 30 august 2015

Vi var 4 dager på H2 HotelBerlin Alexanderplatz i august -15. Dette er et ganske nyoppusset, greit hotel midt i hjertet av Berlin. Det ligger svært sentralt 2 min spasertur fra Alexanderplatz. Lett å finne om en kommer med toget fra flyplassen Schønefeldt. Hotellet har fine, reine rom. Vårt rom var tydeligvis innredet med tanke på å kunne brukes for rullestolbrukere. Det er flott! Men badet var fryktelig upraktisk innredet. Stort og reint, ja! Men upraktisk pga ingen plass å sette ifra seg toalettartikler o.l. Kun noen hyller over toalettet, og de hyllene må en være over 1,90 for å kunne gjøre nytte av. Og en i rullestol har ingen mulighet til å gjøre seg nytte av disse hyllene. Også minus for dusjforheng som klistrer seg til kroppen (lenge siden vi var på et hotel med dusjforheng, de fleste har i dag dusjvegg), minus for svært upraktisk innredet bad, minus for ingen mulighet for å oppbevare tøy i eks. skuffer. Vi måtte bruke kofferten som garderobe, og det fungerer ikke for lengre opphold. Minus for bare 3 kleshengere på et tomannsrom. Minus for svært liten frokostsal, og dårlig WI-FI på rommet. Minus for dårlig aircondition. MEN Pluss for renhold og gode senger. Og pluss for svært god og variert frokost! Pluss for beliggenhet. Og pluss for grei pris. Vi reiser nok tilbake til herlige Berlin, men er usikker på om vi da kommer til å bo på dette hotellet. Kanskje ....

• Opphold: august 2015, reiste med venner
Takk, 557Maj_Britt
Anmeldt 7 juni 2015

Betjeningen var hyggelige, felles arealene rene og pene. Rommene litt små, også de var rene og godt ordnet. Belgenheten er en av hotellets store fortrinn. Kort vei til Alexanderplatz, der det er, tog, buss, trikk og t bane stasjoner.

• Opphold: mai 2015, reiste med venner
Takk, Odd Arne G
Anmeldt 27 mai 2015

God frokost, renslige rom og god service. Ypperlig for vennetur der man ikke trenger de aller største rommene. God og moderne fasiliteter på rom og i lobby. Rimelig alternativ med god beliggenhet for sightseeing, shopping eller for å sjekke ut nattelivet.

• Opphold: juli 2014, reiste med venner
1  Takk, Petter P
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Berlin hotellene
H4 Hotel Berlin Alexanderplatz
Holiday Inn Berlin Centre Alexanderplatz
Hotel Indigo Berlin – Centre Alexanderplatz
Friedrichshain
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz
Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz
Ibis Styles Berlin Mitte
Vis priser

Har du vært i H2 Hotel Berlin Alexanderplatz? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om H2 Hotel Berlin Alexanderplatz

Adresse: Karl-Liebknecht-Strasse 32a, 10178 Berlin, Tyskland
Beliggenhet: Tyskland > Berlin > Mitte
Fasiliteter:
Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 122 av 634 hoteller i Berlin
Prisnivå: kr 629 - kr 1 470 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — H2 Hotel Berlin Alexanderplatz 2.5*
Antall rom: 288
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra H2 Hotel Berlin Alexanderplatz. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?