4 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Official SiteUSD 98
Destinia.comUSD 99
Anmeldt 28. mars 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggenhet, urbant og moderne stil som passer alle. Vi var to foreldre med to tenåringsgutter! Vil absolutt velge dette neste gang! Sjampo og balsam i deilig dusj. God frokost og behjelpelig betjening. Tips: lei sykkel på hotellet og dra på sightseeing, vi hadde det moro!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, hildeborgero
Anmeldt 27. februar 2016

Veldig sentralt med kort avstand til Alexanderplass der man har god forbindelse til hele byen. Rommene var moderne, rene med gode senger. Badet var litt merkelig med bare en dør som kunne brukes på hele badet, eller bare toalettet?
Frokosten hadde det man trengte og fungerte godt for oss, men spisesalen var litt liten.
Kort vei til ølhallen siden av hvis man ønsket ompamusikk og øl.
Betjeningen i resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme, og vi fikk faktisk rommet allerede kl. 10.00 den dagen vi kom. Meget positivt.
Er det noe vi ønsker annerledes er det at de som vasker ikke banker på døra kl. 09.00 hver eneste morgen og forteller oss at vi må sette lapp på døra hvis rommet skal vaskes, eller spør oss når vi har tenkt å reise siste dagen.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Tor_Erik_Hagen
Anmeldt 29. november 2015

Jeg overnattet her to netter mens jeg var på ferie. Hotellet har gode og stille rom. Frokosten er kanskje litt kjedelig fordi det er lite utvalg av pålegg, men ellers er det helt ok. Personalet er hyggelig og imøtekommende.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, SWF57
Anmeldt 30. august 2015

Vi var 4 dager på H2 HotelBerlin Alexanderplatz i august -15. Dette er et ganske nyoppusset, greit hotel midt i hjertet av Berlin. Det ligger svært sentralt 2 min spasertur fra Alexanderplatz. Lett å finne om en kommer med toget fra flyplassen Schønefeldt. Hotellet har fine, reine rom. Vårt rom var tydeligvis innredet med tanke på å kunne brukes for rullestolbrukere. Det er flott! Men badet var fryktelig upraktisk innredet. Stort og reint, ja! Men upraktisk pga ingen plass å sette ifra seg toalettartikler o.l. Kun noen hyller over toalettet, og de hyllene må en være over 1,90 for å kunne gjøre nytte av. Og en i rullestol har ingen mulighet til å gjøre seg nytte av disse hyllene. Også minus for dusjforheng som klistrer seg til kroppen (lenge siden vi var på et hotel med dusjforheng, de fleste har i dag dusjvegg), minus for svært upraktisk innredet bad, minus for ingen mulighet for å oppbevare tøy i eks. skuffer. Vi måtte bruke kofferten som garderobe, og det fungerer ikke for lengre opphold. Minus for bare 3 kleshengere på et tomannsrom. Minus for svært liten frokostsal, og dårlig WI-FI på rommet. Minus for dårlig aircondition. MEN Pluss for renhold og gode senger. Og pluss for svært god og variert frokost! Pluss for beliggenhet. Og pluss for grei pris. Vi reiser nok tilbake til herlige Berlin, men er usikker på om vi da kommer til å bo på dette hotellet. Kanskje ....

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, 557Maj_Britt
Anmeldt 7. juni 2015

Betjeningen var hyggelige, felles arealene rene og pene. Rommene litt små, også de var rene og godt ordnet. Belgenheten er en av hotellets store fortrinn. Kort vei til Alexanderplatz, der det er, tog, buss, trikk og t bane stasjoner.

Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste med venner