Ulike måter å oppleve Berlin on Bike på
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Berlin er perfekt å sykle i. Vi hadde Felix som guide. Han var veldig engasjert, kunnskapsrik, flink til å fortelle og å tilpasse seg gruppens ønsker. Vi ønsket å kose oss, og se litt annet, enn de vanlige høydepunkter.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kas295
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi var fem damer i alder fra 27 til 77. Dette var en utrolig fin måte å oppleve Berlin på, sammen med vår guide Oleg. Vi lærte mye, og fikk sett de store attraksjonene, samt mye mer. Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, N6539GIlindal
BerlinOnBike, Leiter Gästebetreuung på Berlin on Bike, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Hello Linda,

thank you very much for taking the time to write us such a nice comment!

Great that you had an awesome bike tour with Oleg!

Hope to see you again!

Greetings Carmen

Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Utrolig bra! Flink guide og gode sykler gjorde dette til en flott tur :) besøkte mange interessante steder.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, lindcha85
BerlinOnBike, Leiter Gästebetreuung på Berlin on Bike, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Hello,

thanks a lot for the nice comment!

Great that you enjoyed the bike tour!

Hope to see you again.

Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Berlin i februar og bestemte oss for å leie sykkel. Det var genialt! Berlin er en enkel by å sykle i, og du kan dekke relativt store områder på kort tid. Dessuten opplever du mer av atmosfæren og stemningsskiftene mellom ulike bydeler på sykkel. Berlin on Bike tilbyr mange sykler til gode priser. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Thor Erik N
Berlin_on_Bike, Leiter Gästebetreuung på Berlin on Bike, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Hello Thor,

thanks a lot for the nice comment.

We are happy you enjoyed going by bike in Berlin.

Berlin is very bike-friendly and riding a bike is surprisingly safe and pleasant in the city. Only half of Berlin’s households own a car, the other half is travelling either by bike or public transport. Therefore drivers are used to be sharing the streets with cyclists.

We would love to see you again.

Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

Anbefaler Berlin on Bike for å bli bedre kjent med byen. Veldig hyggelig og kunnskapsrik guide, Lauren, som snakket perfekt engelsk. Berlins historie og severdigheter ble belyst, samt interessante personlige betraktninger. Vi var en gruppe på 10 personer som fikk egen guide. Berlin on Bike ligger i et sjarmerende og spennende område i gamle Øst-Berlin, Prenzlauer Berg, betydelig oppgradert i senere år.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, toneh549
Berlin_on_Bike, Leiter Gästebetreuung på Berlin on Bike, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2016

Hello Tone,

thank you very much for taking the time to share your experiences on Tripadvisor.

We are really happy that you enjoyed the guided bike tour with our lovely guide Lauren.

Hope to see you again.