Rude Bastards omvisning i Berlin (CYHIT)

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Memorial of the Berlin Wall på
Oppdag Berlin halvdagstur
6 913 anmeldelser
Stor buss Berlin...
566 anmeldelser
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Dette var et lærerikt besøk. Vi startet helt øverst og gikk nedovet. Leste oss gjennom gode info stander. Fikk virkelig et inntrykk avhvordan dette var og de grusomme opplevelser berlineren ble utsatt for. Et besøk opp op toppen av besøkssenteret der man kan se ned på hvordan grensen, muren ,vakttårn lyskasterne osv. var gjorde inntrykk. Et must hvis du vil få et virkelighetsbilde på hvordan dette var. God kommunikasjon både med city tour og med undegrundssbanen..

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, StStokke
Anmeldt 6. oktober 2018

Rask og god måte å få oversikt over Berlinmurens oppbygning, og tankene bak og dens funksjon. Oppe i utsiktstårnet får man godt overblikk.

1  Takk, Expedition370252
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var ett spennende sted å besøke. Muren er delvis bevart og i tillegg fine skilter og illustrasjoner. Bør besøkes!

Takk, paaegela
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

En veldig flott plass, anbefaler et besøk! Gå også inn på s-banestasjonen, her får man se bilder av hvordan stasjonen var sperret av.

Takk, marsbeck
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

En liten bit av historien og påminnelse om hva 2 verdenskrig førte med seg. Verdt å få med seg. Vi besøkte på minnesmerket på Bernauer Straße og East side gallery.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 82Maggie