log90
    kr 1 339
7.1 km fra H10 Berlin Ku'damm
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Supert hotell med fin beliggenhet.
Kom med S9-tog fra Schönenfeld til stasjon Zoo Garten, kort vei fra stasjon til hotell. Hotellet ligger veldig sentralt, kort vei til shopping i alle prisklasser. Kort vei til undergrunn og hop on/hop off busser.
God seng og pute, eneste minus var at det var lytt, og mye slamring med dørene til alle døgnets tider.
Hyggelig betjening, god mat, rent og pent.
Bra treningsrom og massasje😊
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Randi N
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Har hatt en veldig bra opplevelse på dette hotellet. Servicen var upåklagelig, frokosten var utmerket og beliggenheten topp. Rommene var av fin størrelse og renslige. Nettet var gratis og hadde ok hastighet. Velg rom ut bak.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, AndersG420
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Dette er vårt fjerde opphold på dette hotellet og blir garantert flere. Sentral beliggenhet med flere fine restauranter i nærheten. På hotellet har du mulighet for å booke rom med Privilege loungen, anbefales virkelig. Når vi reiser uten ungene, så er det supert å strekke på beina her og stresse ned med en kaffe, vin, øl eller annet å drikke. Snacks er også alltid tilgjengelig. Hyggelige folk som jobber her og fine rom gjør dette til et hotell man ønsker å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, VegardS_12
Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i fire netter. Hotellet ligger veldig sentralt , kort avstand til offentlig transport og shopping sentere. Jeg hadde rom mot bakgården så det var stille. Bra frokost med godt utvalg. Hyggelig og hjelpsom resepsjon. Rommet var deluxe versjonen så det var romslig , virket ganske nytt, stort bad med badekar.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Pjenker
Anmeldt 8. juli 2016

Supert hotell sentralt i Berlin, kort vei til handlegaten Kurfurstendam. Flott med parkering i garasje mot ett tillegg. Stort utvalg til frokost og veldig god middag. Hadde rom vendt mot baksiden, stille og rolig. Store fine rom, personalet var veldig hyggelig og hjelpsom. Anbefaler dette hotellet og jeg har veldig lyst å komme tilbake hit.

Romtips: Rom vendt mot baksiden er nok sikkert å foretrekke
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, HeidiAnita69