Gratis avbestilling frem til 04.08.21
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
CheapTicketsUSD 102
ZenHotels.comUSD 141
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er nyrenovert, med store koselige rom. Nydelig frokost med alt du kan ønske deg. Hyggelig Pianobar og restauranter.
Kort vei til Kurfurstendam og Ka De We, Berlins berømte kjøpesenter. Anbefales på det varmeste, og vi tar gjerne turen hit igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Restaurantproff
Anmeldt 26. september 2018

Veldig hyggelig, vennlig og hjelpsomme personal overalt på hotellet.Rent, pent og ryddig overalt.Romslig og fint rom hvor alt virket som det skulle.Kommer helt sikkert igjen.En spesiell takk til Junior Controller.

Romtips: Ingenting negativt å bemerke
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, hegreid
Anmeldt 30. mai 2018

Fantastisk service fra alle tiders personale i resepsjonen. Strøkent renhold og nydelig frokost. Blide og hyggelige ansatte. Her føler du deg tatt riktig godt vare på av hotellpersonalet. Hotellet har en perfekt beliggenhet med tanke på å utforske Berlin by med alle sine severdigheter.
Kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Oslovenn60
Anmeldt 11. desember 2017

Veldig bra hotell, med god beliggenhet I sentrum. Nær U.bahn
Dette hotellet passe bra om du er der for julemarked I desember.
Standard rom er av bra størrelse. Inkludert i var også offentlig transport kort, som gjør det lett å komme seg rundt!
Kommer til å bo på dette hotellet igjen ved neste besøk.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 419pederb
Anmeldt 23. juni 2017

Har bodd på Steigenberger flere ganger og hotellet ligger sentralt i Berlin.

Et helt OK alternativ, men som sagt skulle man fått valuta for pengene for frokostene måtte spist seg stappmett :) Hadde holdt meg et bra utvalg pålegg, drikke og litt frokostblandinger til en vesentlig lavere pris. Her kan du spise deg mett, men de færreste spiser slike frokoster.

Stort sett hyggelig betjening, men det var plutselig vanskelig å beholde rommet lengre enn kl. 12.00, virket ikke som det var så mye folk på hotellet så det var litt skuffende når man har sen flyavgang hjem.

Rommene er rene og pene, ikke helt topp moderne men klart godkjent. Pluss for treningsrom, men det kunne vært litt flere møller etc. da det fort kan bli ventetid.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Jarle G