Vio.com
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 10. desember 2018

Hotell ligger nær sentrum ved handlegate. Kort vei til undergrunn og anne kollektiv transport. Veldig bra plassering om en skal på julemarked. Store og gode rom, men utmerket frokost. (denne er noe dyr (26 euro per rom dag)ellers OK

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 419pederb
StbHB31, Manager på Steigenberger Hotel Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Dear Guest "419pederb"

Thank you very much for your great review and your stay with us. It is fantastic that you appreciated our service, the breakfast and the hotels location. We would be delighted to welcome you very soon again.

Kind regards,
Richard Engelmayer
General Manager

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er nyrenovert, med store koselige rom. Nydelig frokost med alt du kan ønske deg. Hyggelig Pianobar og restauranter.
Kort vei til Kurfurstendam og Ka De We, Berlins berømte kjøpesenter. Anbefales på det varmeste, og vi tar gjerne turen hit igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Restaurantproff
Anmeldt 26. september 2018

Veldig hyggelig, vennlig og hjelpsomme personal overalt på hotellet.Rent, pent og ryddig overalt.Romslig og fint rom hvor alt virket som det skulle.Kommer helt sikkert igjen.En spesiell takk til Junior Controller.

Romtips: Ingenting negativt å bemerke
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, hegreid
Anmeldt 30. mai 2018

Fantastisk service fra alle tiders personale i resepsjonen. Strøkent renhold og nydelig frokost. Blide og hyggelige ansatte. Her føler du deg tatt riktig godt vare på av hotellpersonalet. Hotellet har en perfekt beliggenhet med tanke på å utforske Berlin by med alle sine severdigheter.
Kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Oslovenn60
Anmeldt 11. desember 2017

Veldig bra hotell, med god beliggenhet I sentrum. Nær U.bahn
Dette hotellet passe bra om du er der for julemarked I desember.
Standard rom er av bra størrelse. Inkludert i var også offentlig transport kort, som gjør det lett å komme seg rundt!
Kommer til å bo på dette hotellet igjen ved neste besøk.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 419pederb