2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
InterContinentalUSD 142
getaroom.comUSD 152
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Hotellet var stort, rent og pent, helt greie rom, gode senger.
Flott spaområde med deilig svømmebasseng.
Frokostbuffet var stor og deilig, men i mine øyne noe dyr. 32 euro pr pers pr dag.
Lokasjon var midt i blinken.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Wenche A
Executive_Office_0, Manager på InterContinental Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Dear Wenche,

Thank you for taking the time to review your previous stay with us. It is great that you enjoyed the location, the breakfast as well as the spa area very much. In our breakfast buffet we are focusing on regional and seasonal products. Furthermore we are providing an Asian food corner and a live cooking station. We would be delighted to welcome you soon again.

Best regards

Sebastian Germershausen
Hotel Manager

Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Flott hotell med gode fasiliteter. Ligger i nærheten av Berlin Zoo og nærme kollektivtransport. Den beste hotellfrokosten gjorde at vi kom tilbake når vi skulle til Berlin igjen. De serverer champagne til frokost hvis du vil haHyggelige og flinke ansatte, rent og pent, velholdt

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, N3780IVlindal
Executive_Office_0, Manager på InterContinental Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2017

Dear Linda,

Thank you very much for your kind feedback and for taking the time to share your thoughts about your recent stay with us.
I am pleased to hear that you enjoyed our hotel and the breakfas buffet at our L.A. Café.

We are looking forward to welcoming you again soon.

Kind regards,

Sebastian Germershausen
Hotel Manager

Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Dette 5 stjerners hotellet var helt supert! Flotte rom, og en helt fantastisk frokost. Behagelig betjening, uten mye mas og gnål, som jeg føler dessverre er veldig vanlig på andre hoteller i det øverste sjiktet. Kort vei til butikker og kollektiv transport.
Anbefales

Dato for oppholdet: desember 2016
2  Takk, 199ChristopherH199
Anmeldt 9. august 2016

Luksuriøse rom, med et fantastisk flott bad, hadde ikke lyst til å forlate rommet. Frokosten var også meget bra. Hotellet ligger 10 min gange fra KDW og shoppinggater, og passer for alle som er i Berlin for å handle.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Jannecke J
Executive_Office_0, General Manager på InterContinental Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

Dear Jannecke J,
Thank you so much for your review. It is great to learn that you spent a memorable stay with us.
I am looking forward to welcoming you back again.
With kind regards
Aernout de Jong
General Manager
InterContinental Berlin

Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi kom til hotellet, å fikk parkering i kjeller med en gang. Det var virkelig enkelt. Innsjekk gikk veldig greit. Vi hadde bestilt club member så vi fikk tilgang til hotellets club, noe som var helt fantastisk. Der hadde vi gratis drikke og mat hele dagen. Frokosten var jo noe for seg selv, den var helt enestående. Det fineste jeg noen gang har sett og smakt . Oppholdet har vært helt fantastisk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ole Andreas A
Executive_Office_0, General Manager på InterContinental Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2016

Dear onkelolan,

Thank you for your kind review. It is great to learn that you enjoyed a smooth and comfortable stay. I am looking forward to welcoming you back again.
With kind regards
Aernout de Jong