“God mat og god stemning”
Anmeldelse av Tapas y Mas Tres

Tapas y Mas Tres
Vurdert som nr. 687 av 7 913 Restauranter i Berlin
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Rask servering og god mat men manglet litt smak/krydder. Varmt og ferskt brød til. God stemning men lite pratsomme kelnere. Alt i alt godt fornøyd.

Takk, 759rolfk

Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 5 tapasretter, brød og aioli. Ingen av rettene ga oss noen god matopplevelser. Virket som både kelner og kokker er lei av yrket.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tour172903
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Super mat, hyggelig personal og fine lokaler. Fikk servert tapasretter som var veldig gode. Absolutt et spisested som kan anbefales å spise på. Fikk et veldig godt inntrykk av plassen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 858katrinee
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Vi var 3 voksne som bestilte 9 ulike tapas retter. Etter 20 minutter fikk vi en kurv med ganske tørt brød, og etter ytterligere 50 minutter fikk vi 4 av 9 retter. Etter 10 minutter fikk vi beskjed om at de ikke hadde seranoskinke til tross for at det hang flere skinker i baren:) Vi begynte å spise i tro om at alle rettene etthvert ville komme, noe de ikke gjorde til tross for at vi forsøkte å tilkalle servitørens oppmerksomhet. Når regningen kom var alle 9 rettene på regningen, men de manglende rettene ble trukket fra etter at vi ga beskjed.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, annelisen2016
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Laber mottagelse. Etter vi hadde satt oss tok det 10 min før vi fikk meny. Bordet var seigt. Etter vi hadde bestilt mat og drikke tok det 12 min før vi fikk drikken, og 16 min før vi fikk mat. Maten var ikke Spessielt god. Det går under kategorien vomfyll. Biffen var nesten helt rå og måtte stekes på nytt igjen. Tapas var for det meste bein og uspiselige knokler. Inne i lokalet var det dårlig akustikk, så det ble slitsomt å sitte der i lengden. Brødet som vi egentlig skulle få før maten fikk vi 5 min etter at vi hadde fått maten vi hadde bestilt. Fraråder alle fra å dra dit

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Fredrik Ø

Reisende som så på Tapas y Mas Tres, så også på

Har du vært i Tapas y Mas Tres? Del dine erfaringer!