“Verdens beste burger”

Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Schöneberg
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Zsa Zsa burger, det er lurt! Vi fikk beskjed om at i kunne sitte der 2 timer, da det var fullt med bordbestillinger. Jeg har aldri smakt så god burger noen gang. Fantastisk godt. God service var det også. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, Elisabeth Becks... E
zsazsaburger, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Zsa Zsa Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

DANKE! Bis bald im ZsaZsa!

Anmeldt 9. mars 2017

Gode burger og hyggelig personale. Trangt lokale. Best om sommeren når man kan sitte ute. Vi med hovedvekt på Sør Amerika. Nesten alltid mye mennesker om kvelden, derfor er det lurt å bestille bord.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, HansK40
Anmeldt 2. mars 2017

Veldig god service av de som jobber der. God mat, men litt lite plass mellom bordene. Kan være lurt å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, bjorn193
Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Fant stedet vis TA. Utrolig hyggelig lokale veldig hyggelig personale. Tøft innredet, lyst og meget innbydende. Spiste Burger med fiken, geitost og honning. Utrolig smakful og mye mat! Coleslaw, pommes frites og løkringer ved siden av...

Dessert 2 øl og 2 cola ble 40 euro.

Anbefales sterkt...

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Eirik A
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Var god burgermeny, mye å velge mellom. Hadde bestilt bord på forhånd, noe som viste seg å være lurt.
Maten kom etter ca 25minutter, en av oss fikk feil burger noe som trekker ned men de ordnet fort opp.
God stemning og mange gjester.
Anbefales om man er glad i en god burger.

Dato for besøk: august 2016
Takk, solveigl150

Reisende som så på Zsa Zsa Burger, så også på

Har du vært i Zsa Zsa Burger? Del dine erfaringer!