Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 104
Destinia.comUSD 112
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Kom hit en torsdag kun for en overnatting. Veldig hyggelig betjening som virkelig ønsket å informere og hjelpe så langt det lot seg gjøre. God senger, mulighet for kalde rom på natta og god frokost som varte helt til 12. Vi bodde i 6.etasje og hadde balkong med solskjermingsmulighet. Flott hotell med flott bad og herlig dusj. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Kristine E
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Ligger midt i sentrum. Hyggelig betjening. Store rom og rent og pent. Stor frokostsal med meget god frokost. Taxi på bestilling tar kun fem minutter. Romslig bad med stort dusjrom. God kapasitet på heisene. Helt grei prisklasse. Eget spa med grei kapasitet. Kan trykt anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Henning H
Anmeldt 22. april 2018

3-5 min å gå til undergrund, kjøpesenter og handlegate. Hotellet framstår som moderne, rent og med god service. Litt lite utvalg på ala carte restauranten om kvelden. Frokost hadde vi ikke. Lett å finne fram. Restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Sandra4270
ManagerScandic, Leiter Front Office på Scandic Berlin Kurfurstendamm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Hej dear Sandra,
thank you for your personal feedback.
We are glad to read that you were fully satisfied during your stay with us.
It's nice that you enjoyed our central location and the cleanliness of our hotel.
We would be happy to welcome you again soon!
Best regards,
Maria Riikonen - Front of House Manager

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Det var fint hotell, med flott service og god frokost med mye utvalg. Det var en fin uteplass ut fra frokost rommet, som man kan bruke da det er deilig vær. Ikke noe støy, da det lå i en side gate. Var fornøyd med renholdet.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, benteo442
ManagerScandic, Leiter Front Office på Scandic Berlin Kurfurstendamm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hej dear Bente,
thank you for rating your stay with us.
We are pleased to read that you were fully satisfied during your stay at Scandic Berlin Kurfürstendamm.
It's lovely to read that you liked our hotel and service. Furthermore, we are happy that you enjoyed our extensive breakfast buffet with more than 100 items.
We hope to welcome you again as our guest soon!
Best wishes,
Maria Riikonen - Front of House Manager

Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Vi fikk en heller dårlig start på weekenden med kraftig forsinket reiserute og tapt baggasje. Vi varslet hotellet om sen ankomst. Så de var klare og ventet på oss.

Jeg er Scandic member men på Scandic sin hjemmeside får man ikke booke overnatting med frokost. Derimot på 3-parts sider er dette mulig. Noe vi valgte å benytte oss av, da dette hadde samme pris som hos Scandic direkte inkludert frokost. Frokost er 12€ pr pers.

Vi hadde et superior rom, dette er passe stort for 2. Men har man sovesofaen i bruk blir det trangt.
Sengen var god å ligge i og gode puter. Badet er lite men har stor dusj og er bra utnyttet.
Minibaren er inkludert i dette rommet. Det er supert og den blir lastet opp daglig.
Airconditionen bråket og vi hadde vinduet oppe på natten i stedet. Dette kan bli et stort problem på varme sommernetter for de som ikke liker lyder.

Frokost var rikholdig med mye pålegg, brød, varmmat og desserter.
Kan til tider være ganske fullt og vanskelig å finne bord.
Hotellet har mange restauranter og matbutikk rett ved seg. Så man trenger ikke lete etter ting.

Vil absolutt vurdere å bruke hotellet igjen men dette avhenger av tiden på året og om man må ha aircondition på hele tiden.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, aleandrab