12 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Radissonhotels.comUSD 119
1924 av 11 698 anmeldelser
Anmeldt 15. oktober 2018

Sentral og fin beliggenhet med mange ulike kommunikasjonsmuligheter, tog, buss, taxi, trikk og U-bane. Fint utgangspunkt til å besøke mange serverdigheter i nærheten.God og variert frokost.Fin service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, robertmeyer1950
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Stort hotell med 35 etasjer. Vi lå i 20 etasje. Litt pussig wc og dusjløsning, men rent og helt ok standard sett i forhold til pris. Sentralt beliggende. Superpraktisk. Ok frokost, men ikke den beste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 46ainah
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

God plassering av hotellet. Nære senter. Litt vanskelig å sjekke inn til hotellet grunnet fancy kø og ordning rundt. Hadde bestilt frokost men ble ikke registrert på bestillingen. Hotellet hjalp til å ordne dette. Mange rom og mange etasjer. Veldig fint og ryddig rom.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, rlovsta
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Dear Guest,

Sincerely, Martina M., Senior Customer Manager

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Overnattet fem netter på hotellet. Fra Tegel går det buss nesten frem til døren. Innskjekk gikk raskt, og jeg fikk rom i 25 etg. Har bodd på hotellet før, og rommene er små og enkle, men plassering og utsikt er av de beste i byen. Dusj og do har gjennomsiktige dører, men et forheng skiller sengen fra dusjen. Man bør ikke være blyge om man bor på disse rommene. God men dyr frokost. Heisene er trege og spesielt lang ventetid når frokosten serveres. Var uheldig med et sluk i dusjen som var tett, og dette gav vannlekkasje ut i soverommet. Nye puter burde det investeres i. Kan anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, christophers405
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely, Martina M., Senior Customer Manager

Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Et hotell med flott utsikt og greie rom. Og har en fantastisk plassering om man er intressert i severdigheter og shopping.
Resepsjon og lobby er litt slitt.
Resturant og frokost på hotellet var meget bra.
Kan absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ken Åge Ölander R