7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Trip.com
CheapTicketsUSD 116
Anmeldt 3. desember 2018

Flott hotell, fin utsikt fra etasje nr. 36. God frokost og god service. Ypperlig for shopping og museumsbesøk. Hotellet har kort vei til Alexanderplatz, men flere kjente shopping sentre. Det er i tillegg flere små butikker, og bra utvalg på restauranter.Hotellet har en flott bar, med live underholdning. Trivelig sted å avslutte kvelden. Rommene er moderne og nylig restaurert. Sørg for å få rom mot Fernsheturm.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
2  Takk, Cardriver63Norge
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Dear Guest,
thank you very much for your very positive review. We are pleased to have achieved the success 100% guest satisfaction.
We remain as we are. You are always welcome in our m Park Inn Hotel!

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Det var et helt ok opphold på hotellet. Det var mye kø i resepsjonen. Toalettet og baggasjeoppbevaringen som var i første etasje kostet penger. Vi måtte gå ned å klage på hotellrommet vi hadde fått ettersom sengen var veldig liten og veldig hard. Dusjen lakk veldig når jeg dusjet. Så at det manglet den nederste plasten på dusjdøren. Vi fikk et nytt rom som var litt bedre, men det var enda problemer. Vannet ville ikke gå ned verken i badekaret eller i vasket. Måtte ta ut proppen, da funket begge fint. Aircondition fungerte ikke på dette rommet. Så vi slet med å sove, i tillegg var denne sengen også like hard.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Reiseentusiast
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Anmeldt 15. oktober 2018

Sentral og fin beliggenhet med mange ulike kommunikasjonsmuligheter, tog, buss, taxi, trikk og U-bane. Fint utgangspunkt til å besøke mange serverdigheter i nærheten.God og variert frokost.Fin service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, robertmeyer1950
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Stort hotell med 35 etasjer. Vi lå i 20 etasje. Litt pussig wc og dusjløsning, men rent og helt ok standard sett i forhold til pris. Sentralt beliggende. Superpraktisk. Ok frokost, men ikke den beste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 46ainah
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

God plassering av hotellet. Nære senter. Litt vanskelig å sjekke inn til hotellet grunnet fancy kø og ordning rundt. Hadde bestilt frokost men ble ikke registrert på bestillingen. Hotellet hjalp til å ordne dette. Mange rom og mange etasjer. Veldig fint og ryddig rom.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, rlovsta
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018