19 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.com
TraveluroUSD 102
Anmeldt 27. januar 2020

Det er først og fremst beliggenheten som gjør Park Inn til det perfekte stedet å bo. På Alexanderplatz har du alt du behøver rundt deg. Det at man kan komme opp i høyden er også helt perfekt for en som som syns utsikten og TV-tårnet er magisk å se på. Solnedgangene er fantastiske hvis været er bra.
Det som trekker ned er at det er forskjell på rommet, slik at man ikke vet helt hva man kommer til. Bare noen rom har minibar, noen rom har kaffemaskin, noen har stort bad, men liten garderobe, noen lite bad men stor garderobe osv. Servicen er bra, og de som står bak resepsjonen er stort sett smilende og imøtekommende.

Romtips: Det er bare frostet glass inn til badet, så man bør være godt kjent med den man reiser sammen med.
Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, Bodil Vad F
Florian Z, E-Commerce Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2020

Dear Bodil Vad F,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,
Florian

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet, midt på Alexanderplatz. Stort hotell, kanskje litt for stort. Selv med 8 heiser, ble det endel venting. Spisesalen var også en liten utfordring, med mye kø til alt mulig og et rotete system. Ellers bra rom og bra mat. Dusjen trenger en liten makeover, wifi ikke allverden. Tre prikker er kanskje litt strengt, men fire er i overkant.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, royw446
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Lieber Gast,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir freuen uns über jedes Feedback – nur so erfahren wir, was unsere Gäste sich wünschen und können darauf reagieren. Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen!

Mit freundlichen Grüßen, Martina M., Senior Customer Manager

Anmeldt 29. oktober 2019

Hotelet ligger svært sentralt til og er lett å nå med tog fra flyplassen. Det tar en halvtime. Vi bodde i 35. etasje og hadde utsikt på to sider og kunne se halve Berlin. Fantastisk! Men du må like moderne arkitektur og være interessert i historien til tidligere Øst-Berlin for å sette pris på området.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, lstuvl602774
Anmeldt 14. oktober 2019

Dette er et av Tysklands største hotell, og det bærer det preg av. Vi måtte vente i kø i 20 minutter for innsjekking. Rommet var OK, men dusj og toalett var adskilt fra soverommet av 2 frostete glassplater. Ble litt vått på gulvet når man gikk inn og ut av dusjen. Lite service. Bra beliggenhet. Hvis du ikke må bo der, - finn et mindre hotell med service og mer personlig preg. Hvis du vil oppbevare kofferter etter at du har sjekket ut koster det € 2 - har aldri opplevd det før!!

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, Victor R
Enkelin1, Manager på Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Kjære gjest,
Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker alltid å imøtekomme ønsker fra våre gjester, så det er nyttig hvis de gjør oss oppmerksom på potensielle forbedringer og problemer. Vi er glade for at du var fornøyd med rommet ditt. Dessverre kunne vi ikke overbevise deg om utformingen av badene våre, noe vi beklager veldig. På grunn av størrelsen på huset vårt kan det ikke alltid unngås kø i høysetid, selv om vi hele tiden jobber for å minimere ventetidene for våre gjester. , Vi tilbyr denne tjenesten til våre gjester med personlig oppmerksomhet og på et avlåst sted. Siden vi fremdeles er i svært usikre tider, har vi spesielt sikkerhetsfaktorposene høyt prioritert både for deg som gjest, så vel som for huset vårt. Jeg håper du kan forstå det, målt etter størrelsen på huset vårt og beliggenheten. Du er alltid velkommen på vårt Park Inn-hotell. Med vennlig hilsen Martina M., Senior Customer Manager

Anmeldt 15. august 2019

Frábært starfsfólk, gott hótel og vel staðsett. herbergin ekki stór, En vel innrétturð og þægileg. Stutt að fara á lestarstöðina, og í góða verslunargötu.Ég mæli eindregið með Park Inn hótelinu í Berlín.

Dato for oppholdet: august 2019
  • Reisetype: Reiste med venner