Agoda.com
HurbUSD 101
Anmeldt 17. oktober 2018

Flott hotell med artig filmkonsept. Rent og pent. Hyggelig personale. Utmerket beliggenhet både for shopping og sightseeing. Gangavstand til Shoppinggate i hjertet av Berlin. Kommer gjerne tilbake. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, mstrom123087
filmhotel, Jr. Convention Sales Manager på Hollywood Media Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Dear guest,

thank you for your good review of our hotel. Your satisfaction delights us.
We hope to see you soon again in the Hollywood Media Hotel and remain with

best wishes

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er tredje gang vi er her ifm besøk i Berlin. Hotellet ligger sentralt i området ved Kufurstendam. Stedet har restaurant og bar som absolutt kan anbefales. Hvert rom er oppkalt etter en filmskuespiller. Skikkelig kino stemning. Kommer tilbake hit hvis vi drar til Berlin igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, 369k_reh
filmhotel, Assistentin på Hollywood Media Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Dear Guest,

Many thanks for your rating. We appreciate it.

Your Hollywood Media Hotel Team

Anmeldt 8. september 2018

Sentral beliggenhet. Bestilte De Luxe Jr Suite som var et greit rom men forventet høyere klasse på dette rommet. Savnet badekar og hårshampoo. Kun dusjsåpe. Positivt med balkong men denne var meget skitten på gulv og på møbler. Ikke bra rengjøring på rommet og det ble vasket sent. Etter en byvandring gledet vi oss til å komme på rommet men ikke klart før kl 1630. For dårlig. Tett i sluk på bad så vannet flommet ut i soverommet ved dusjing. Sa i fra og de kom og tørket opp men vi måtte selv rengjøre sluk. Bra frokost men satt tett på andre. Mye langbord. Ikke vennlig i resepsjonen. Gode harde senger.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ann Kristin T
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet har utmerket beliggenhet, fine rom og veldig god frokost! Det eneste vi kan trekke litt for er personalet i resepsjonen som ikke var spesielt serviceminded. Beliggenhet i handlegaten Kurfürstendamm, var midt i blinken for oss!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Bjørn R
filmhotel, Reservation Manager / Groups på Hollywood Media Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Dear Guest,

Thank you for your feedback and your praise.

We would also be happy to give your information to the reception staff and would be pleased if you decide to come back to our house the next time you visit Berlin.

All the best and kind regards

Your Hollywood Media Hotel team

Anmeldt 22. mai 2018

Perfekt plassering til det meste Berlin har å by på. Fint hotell, god frukost - mange, sunne alternativ. Reint!!!! God service! Vannkokar på rommet. Litt harde senger, ikkje heilt fungerande aircondition

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, turisten1232018
filmhotel, Reservation Manager / Groups på Hollywood Media Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Dear Guest,

Thank you for your review.

Unfortunately, last weekend the air conditioning in the whole house was out of order and could not be repaired directly. But now the problem is solved again.
Please excuse these inconveniences.

We look forward to welcoming you again.

Kind regards

Your Hollywood Media Hotel Team