Hopp-på-hopp-av-tur med City Sightseeing i Berlin

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Berlin City Tour - City Sightseeing på
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en tur for meg og min sønn i Berlin. Kjøpte billettene online, møtte opp på Alexanderplatz for å begynne..... De klarte ikke å lese/skanne koden på billetten. Kom ombord i bussen som og hadde sett sine beste dager. Underveis så bablet sjåføren noe som ikke gikk an og forstå, synes stroppene kunne ha blitt lest inn slik at man hører dette direkte på headsettet. Vi hadde bestilt med båttur, men denne tok vi ikke, pga vi forstod ikke når vi måtte forlate bussen.

Styr unna disse, bruk heller de andre som har en MYE bedre bilpark.

Skal ikke brukes disse mer

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 24trulsg
Anmeldt 18. juni 2018

Ta en tur med disse Hopp-on-Hopp-off bussene. Vær oppmerksom på at det er 2 forskjellige turoperatører. Vi hadde forhåndskjøpt 2 dagers billett på de røde bussene. Gikk av og på flere ganger så vi fikk sett mer av områdene vi ville oppleve mer av.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Odd Jarle W
Anmeldt 17. september 2015

Dette er en svært god måte å få med seg det viktigste på. turen tar 2 timer , og er innom alle steder av betydning. Det er en litt lengre stopp på turen ved Brandenburger Tor slik at man kan gå seg en runde. Guidingen underveis er antageligvis svært bra men vi var uheldig med vår guide. Han vekslet mellom tysk og engelsk, men tonefallet var det samme hele tiden. Det gjorde det vanskelig å få med seg når han faktisk skiftet mellom språkene. Bedre høyttaleranlegg hadde kanskje også hjulpet. Ta en prat med guiden før du setter deg på bussen for å forsikre deg om at engelsken sitter som den skal! Alt i alt, en praktisk måte å få med seg det mest vesentlige på.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Froskusn
Anmeldt 6. september 2015 via mobile enheter

Vi tok A-runden på ca to timer. Fantastisk måte å få med seg det viktigste på. Guiden var super og fortalte alt på både tysk og engelsk.

Bussen vi tok hadde elendige seter med korte rygger og slitte seter og turen på to timer ble følgelig litt for lang. Å sitte i toppen av bussen var flott for utsikten men taket var lukket pga regn og luften ble både klam og varm.

Velg de nyeste bussene.

Dato for opplevelse: september 2015
1  Takk, Turfamilien
Anmeldt 1. mars 2014

Denne turen bare må man ha med seg,for lite penger, får en to timers guidet tur,som er verdt å få med seg,,Får med alle viktige ting som er å se på,,kunne kombineres med en rute til,så gikk man tur over absolutt hele byen!!glad for at vi tok den gitt!!

Dato for opplevelse: februar 2014
Takk, hildura