Vemund Bø F
Heggedal, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 31. aug. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: september 2019
H3120-GM, ManagerMercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. sep. 2019
Dear Vemund Bø F,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie.

Sincerely,

kr 1 073
5.6 km fra Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Fint hotell med store rom. God frokost med glutenfrie alternativer. Hyggelig terrasse og bar. God beliggenhet, rett ved Check point Charlie i «Mitte» Flere gode restauranter, shopping og severdigheter i gangavstand. Bor gjerne her igjen!

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, IBH66
H3120-GM, General Manager på Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Thank you very much for your visit and for taking the time to review your stay with us. We are very pleased that you rated us highly and are delighted that you really enjoyed your stay with us and the room & the breakfast in particular. Our guests deserve the best. We hope to see you soon again and that our services will ensure another rewarding and enjoyable visit with us.

Best regards,

Falk Bartels
Director/General Manager

Anmeldt 28. juni 2017

Har erfaring med Mercure hoteller, bl.a. fra Paris. De er supre og ser ut til å ha hyggelig betjening over alt.
Beliggenheten i Berlin er topp. Mitt mellom øst og vest.
Berlin har ikke vært noe ønske hos meg, men jeg ble helfrelst. Mye historie og vakre bygninger og mange grønne lunger.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, ingri elise b
Benedikt H, Manager på Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2017

Dear ingri elise b

Thank you for the 5/5 Point - review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Benedikt Heydweiller

Anmeldt 18. april 2017

Fine store rene rom med gode senger og stort bad.
God frokost og bra room-service - hotellet har proffe ansatte både i resepsjonen og serveringspesonale - beliggenhet er sentralt slik at det er gåavstand til det meste av severdighetene. Anbefales

Romtips: Business class
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Jimmy W
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Vi har bodd en langhelg på dette hotellet og er meget fornøyd. Rent, pent og romslig rom. Nydelig og innholdsrik frokost. Hotellet ligger sentralt men alikevel rolig til. Vi gir våre beste anbefaling. Kommer til å velge dette hotellet ved neste Berlin-tur😀

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, 373eirs
Benedikt H, Manager på Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2017

Dear Eirin S,

thank you very much for your kind feedback!
We hope to welcome you back in Berlin soon

Sincerely
Benedikt Heydweiller

Anmeldt 16. februar 2017

Her bodde vi sentralt og komfortabelt. Kort vei til øst og vest og U-bahn rett i nærheten. Hotellet har en hyggelig vinbar i 1. etasje der prisene var veldig fine. Fint å dele en vin før man går ut på byen. Betjeningen smilte og gjorde alt riktig. Rommet vi bodde på var veldig stort, med ditto balkong. Value for money!

Romtips: Leilighet høyt oppe med balkong. Man kan nesten gå seg bort :-)
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Arnt A