Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er ufattelig vakkert!
Meg og min kjæreste bodde her i 3 dager. Vi visste at det var sentralt til sentrum, men at det var SÅ sentralt trodde vi ikke.
Rommet vi hadde var renslig og stort! Veldig hyggelige de som jobber her.

Skal jeg tilbake til Berlin skal jeg uten tvil booke meg inn på dette hotellet igjen!
Anbefaler!..

Opphold: november 2017
Takk, René Leonidas S
David R, Leiter Gästebetreuung på NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Dear ReneMorais,

Thank you so much for staying with us and for sharing your experiences after your departure.

We are happy to see that you enjoyed the comfort of the NH Collection Berlin Mitte during you stay.

If there is anything we may assist you with in the future please do not hesitate to contact us at any time directly.

Best regards from Berlin and our entire Team,

David Regensburger
Guest Relation Manager
d.regensburger@nh-hotels.com

Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Familietur til Berlin med forhåpninger og flotte førjulsdagene i Berlin.

Mottakelse i resepsjonen hyggelig og personlig, hvor vi fikk tilbud om oppgradert rom til Superior - takket ja, og skulle betale 10 Euro extra PR. døgn !
Men dette ble en real nedtur, med en dusj som sprutet glovarmt dusjvann uten at termostaten virket. Air condition ute av drift, blinkende spotlight på badet, manglende minibar og lite såpe fra værelses betjenten!
Dette kaller jeg heller nedgradert enn oppgradert - saken tatt opp med skranken, og vi ble lovet gratis frokost som kompensasjon - flott tenkte jeg! Men fikk vi gratis frokost ?

Nei - i stedet fikk vi krangel om prisen pr. måltid ved utsjekk - som allerede var avtalt ved ankomst.

Da nærmer vi oss nedgradert x 2 ?

Hvis avtaler som inngås med gjestene IKKE blir loggført, slik at disse kan bringes videre ved utsjekk har hotellet problemer.

Ellers var det rent og pent på hotellet, meget sentralt beliggende og flott for både shopping og opplevelser !
Prisnivå xxxx.

Opphold: desember 2016, reiste med familie
Takk, robert g
Anmeldt 18. oktober 2016

Dette er et bra hotell, sentralt plassert i området Mitte i Berlin. Her har du gåavstand til det meste av de kjente severdighetene.
Vestibylen er åpen og lys, og gir et fint førsteinntrykk når man kommer. Bygget er under oppussing, i den forstand at noen rom er nyrenoverte og andre er planlagt renovert. Men standard på rommene er bra, uansett hvilket du får. Vi var fordelt på en litt eldre suite og et nyere standard rom. Det nye rommet var lyst og moderne, mens vår suite var litt eldre i utforming og standard, men veldig bra allikevel. Noe dårlig aircondition/temperaturkontroll, men dette blir forhåpentligvis forbedret.
Frokosten er veldig bra, med alt du ønsker av næringsrik mat. De har også egen kokk tilstede, som kan servere bl.a. egg etter eget ønske. Like ved frokostområdet finnes en egen hyggelig bar, som har åpent til rundt kl 02. Her kan man ta en rolig avslutning på kvelden, før man legger seg.
Personalet er hyggelig og hjelper deg med det du måtte ønske.
Det er stort pluss, for mulighetene for sen frokost i helgene, henholdsvis kl 11 og 12.
Gratis og greit trådløst nettverk.
Hotellet er en veldig god anbefaling fra meg, for deg som ønsker å bo sentralt.

• Opphold: oktober 2016, reiste med venner
Takk, Morten_Storholm
Anmeldt 17. mai 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger i gangavstand fra flere turistattraksjoner og har en helt ok standard. Frokostbuffeten er middels, men skal ha pluss for kokk som steker egg og bacon på hverdager. Men for over 20 euro pr person burde det vært 7 dager uken.
Ellers var nabolaget stille, kanskje litt får restauranter og puber, men hvis man vil gå litt så finner man dem jo. Det er både kjøpesenter og t-banestasjon rundt hjørnet, og taxi fra Berlin Tegel koster ca 25 euro.

Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Jan K
Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

På grunn av oppussing av NH Friedrichstrasse måtte vi bo på NH Mitte. Hadde bestilt junior-suite. Rommet vi fikk var tidligere brukt av røykere. Betjeningen viste ingen interesse av å rydde opp. Hotellet er greit, grei plassering i byen. Imidlertid er vi ikke interessert i røyklukt

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, ovebru63