FindHotel
Anmeldt 5. desember 2017

Ett helt gjennomsnittlig hotell. Ligger litt langt unna sentrum, men kan lett nås med u-bahn. Savnet noen ordinære spisesteder og barer i området rundt hotellet, men hvis du kun skal bruke tiden din på hotellet på å sove er dette mer enn nok.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, syverh2015
Anmeldt 31. mai 2017

Bodde der i 3 netter, og var kjempefornøyd. Rent og pent, stort rom med gode senger. Fikk ekstra pute ved forespørsel i resepsjonen (gratis) Vi var heldig og fikk rom mot bakgården, på skyggesiden, så vi slapp å få sol inn, noe vi var glad for da det var ca 30 gr den helga. Hadde ikke noe problem med varmen, da vi kunne ha oppe 2 vinduer hele natta. Koselig at det var åpen bar om kvelden. Beliggenheten var helt perfekt, 3 min til U-bahn stasjon Bulowstrase. Vi fant ikke så bra restauranter i gatene rundt, men vi spiste veldig bra frokost på et konditori i nærheten.

Romtips: Mot bakgården
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Per_Lyngsmo
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Glovarme rom uten noe form for kjøleanlegg .ikke har dem kjøleskap/minibar heller , resepsjonistene er hyggelige , men var en dame som ikke var så serviceinnstilt som sine kollegaer. Ellers er det ganske billig. Man får vel deg man betaler for?

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Hamza I
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Var på klassetur i Berlin og tilbragte ca 4 dager der. Noe jeg kan si med en gang er at hotellet alt i alt ikke er så bra som man håpet på. Først av alt fordi at hotelpersonalet ikke er så serviceinnstilt og hyggelige som de skal ha det til. Personlig ble jeg møtt av ett stygt blikk fra en av dem da jeg spurte fint om en ekstra hotell nøkkel, siden vi var 5 i ett rom. Ok frokost, ok rom. Belligenheten derimot er ganske dårlig. Strøket der befinner seg av kvinner som selger.. Og menn som kan være aggressive. Merket også at jenter i klassen ble ofte verbalt trakkasert av menn som var i gata bare noen meter fra hotellet. Personlig mener jeg at dere burde styre unna.

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, McNugget
Anmeldt 29. desember 2013

Får en 25 euro er dette hotelet et bra valg vis du ikke har di helt store kravene. Sentralt billig bra størelse på rom noe små plukk var det som at den 1 heisen ikke fungerte og at hotellet sikkert kunne ha pussa opp litt osv. Dette hotellet passer perfekt for enslige eller venne jengen hadde ikke tatt med dama eller familien her.

Dato for oppholdet: november 2013
Reisetype: Reiste alene